• Anonym (Påhittig)

Egen tillverkad leksak

Hej
    Jag har läst många trådar om hur vissa använder olika sett för att tillfredsställa sig med andra saker än en dildo.
    Såg en tidigare tråd där någon hade byggt en egen tillverkad strapon. =)
    Många gånger beror det nog på att man tycker att det är pinsamt eller att det kanske inte finns någon affär som säljer sexleksaker där man bor.

Vad har ni använt för att tillfredsställa er ?
    Har ni byggt en egen sexleksak?
    Har ni byggt om någonting så att den blev en bra sexleksak?

Dela gärna med er med tips till oss andra!

/A

• Svar på tråden Egen tillverkad leksak
  • Anonym

här finns en hel bok om hur man gör egna leksaker!

cdon.se/b%c3%b6cker/pagett%2c_matt/tillverka_dina_egna_sexleksaker_%3a_50_snabba_och_enkla_projekt-906860

• Anonym (Påhittig)
    Anonym skrev 2009-06-01 19:55:56 följande:
    här finns en hel bok om hur man gör egna leksaker! cdon.se/b%c3%b6cker/pagett%2c_matt/tillverka_...
    Kanon, riktigt bra!!
    Tack för tipset!!

Skulle i alla fall vilja höra vad andra här på forumet har gjort.
    /A
  • Anonym (:-))

Behöver vi tjejer just bygga så mycket? Vi kan ju föra in både det ena och det andra. Eller är jag ute och cyklar nu?

• Angels Fall First
    här finns en hel bok om hur man gör egna leksaker! cdon.se/b%c3%b6cker/pagett%2c_matt/tillverka_...
    Nej, vad kul Den boken är ju definitivt något man måste ha i bokhyllan *måste köpa*
    mina svenska tangenter kommer och går
  • Xpando
    Har du köpt boken?
  • Anonym (#1)

Haha, nej. Hittade den av en ren slump när jag letade bröllopspresent (dock ej på cdon! ) och tyckte att den var lite kul.

Xpando skrev 2009-06-02 14:03:42 följande:
    Har du köpt boken?
  • Anonym (#1)

Läste förövrigt i en tråd ett tips om att använda en diskad "roll-on"- flaska med babyolja i.... Låter som om det kunde vara nåt, faktiskt.

• honkie

skrev detta inlägg i tråden "mest udda ni stoppat upp" men tänkte att den var så informativ att jag publicerar den igen.

jag har en halvrolig historia om min egen pubertet. som ni säkert alla känner till så fuckar testosteron upp skallen rejält hos tonårskillar och puberteten kan sammanfattas som "ÖVERKÅT". jag kan ha varit runt 10-11 år och låg i sängen med en halvliters cola. eftersom jag var i den åldern så hade jag jämt stånd och plötsligt fick jag en snilleblixt. jag drack snabbt upp colan och försökte penetrera flaskan, men kuken var för tjock (hade ungefär samma ögonmått som brudarna här inne på fl... åååååh snap!). jag hämtade en sax och klippte av toppen + lite till så att hålet skulle bli större, jag ville så gärna sticka in kuken i något! hålet erbjöd mer utrymme och jag stack in kuken, kåt som ett jävla djur.

det var tydligen känslan av att stoppa in kuken i något som jag var ute efter och sket helt sonika resten. jag tänkte inte på att flaskans kant hade lämnat vassa taggar efter klippningen. jag stoppade in kuken och kände hur taggarna greppade tag i förhuden medan jag tryckte den längre in. jag var som besatt och sket i smärtan så jag fortsatte. sakta drog jag den fram och tillbaka tills jag började blöda från hela kuken. till sist var det jättemycket blod inne i flaskan och runt hela "mitt område" så jag var tvungen att sluta för att göra rent. hade stora sår på kuken i flera dagar och vägrade delta i skolans gymnastik. nu när jag tänker tillbaka så känns hela grejen helt sjuk, kan inte förstå att jag var så besatt av att få penetrera något, det var ju inte ens skönt för fem öre, det gjorde bara äckligt ont.

• Anonym (deo)

Det var jag som först tipsade om deoflaska. Det är det absolut enklaste och skönaste sexleksaken en tjej kan få till hemma.

En rolig, om än inte lika skön sida är denna:

www.hemmagjorda-sexleksaker.com/

• Anonym (...)

Ibland känner jag inte för att ha händerna till hjälp, utan letar "känslan" av att inte vara ensam eller hur faen man ska förklara det.

Älskar att rida i vanliga fall - det är då de skönaste orgasmerna kommer.

Rulla ihop ett täcke, eller vad som helst, så det blir lite höjd.
    För att det ska hålla bättre, bind ihop med något så det inte rullas upp...
    Har du dildo, sätt fast den i det du ev. bundit ihop täcket med.
    Eller ta något annat fiffigt du tycker är skönt. En diskat Deo-flaska t.ex.
    Ladda upp, känn suget, hur skönt det är att kliva upp och låta dildon glida in.
    Du rör inte dig själv utan hela "ridnigen" blir grejen.

Svar på tråden Egen tillverkad leksak