• miababia

körkortsbild

tänkte höra om någon vet ca pris vad det kostar att ta körkortsbild hos fotograf (säkert olika från olika ställen men...)
    hos vägverket kan man ju ta för 80kr men tänkte det kanske blir bättre bild hos fotograf.

• Svar på tråden körkortsbild
  • xenaa

kostar de på vägvrket?

Har för mig att här får man ta bild när man ska göra teoriprovet. kostar inget. det är väl olika överallt.

tror de kostar ca 120kr tror jag så får man ca 4 bilder

♥ Leo - o7 ★ Maximilian - o9♥ varmchocklad.blogg.se
  • Jencie

man kan göra det samtidigt som man gör teoriprovet och då är det kostnadsfritt!

• Covenant

Jag betalade knappt 200 hos fotograf.

• Jencie

onödigt att gå och göra det hos fotografen när man kan göra det hos vägverket själva, man kan göra om hur många ggr man vill dessutom tills man blir nöjd!

• Covenant

Fotostället jag var till hade öppet på lördagar - och eftersom jag arbetar passade det ganska bra. Så bara för att man "kan" göra det hos vägverket betyder inte det att man kan.

Jag var tvungen att ta ett nytt foto eftersom det jag tog vid teoriprovet inte gällde längre - så då gäller det att gå till ett ställe som har öppet när man kan.

• Sara och Henrik

det är inte kostnadsfritt hos vägverket, man får ju hem faktura i efterhand. Och det är summa för kort och själva tillverkningen av körkortet.

80:- för kort 120:- för tillverkning av körkort

Så 80:- hos VV och räkna med 100-200:- hos en fotograf.

www.korkortsportalen.se/VV_Templates/Page____687.aspx här kan ni se de olika priserna

sarajohanna.blogg.se** Älskar min dotter och sambo!!
  • Sara och Henrik

men är det bara förnyelse av körkort är kostnaden 120:-

sarajohanna.blogg.se** Älskar min dotter och sambo!!
Svar på tråden körkortsbild