• sladdertacka

Bantnings shake!

Vilken shake tycker ni är godast? Det finns ju väldigt många olika smaker och märken.
    Jag har Natrulett Choklad hemma, en sån med pulver, men den är tycker jag är tveksam. Dom nya smoothies (stavas det så) är jättegoda! Dom rekommenderas!

• Svar på tråden Bantnings shake!
  • Alice i Umeå

Jag tycker nutrilett var den värsta, sötsliskig och hemsk. Tycker att Cambridge är klart godast. Håller med om smoothies från naturdiet är himla goda. Tar gärna en sån till mellis om jag är på stan eller så.

• elvinaOstefan

Personligen tycker jag att Nutrilett & Naturdiets pulvershakes är väldigt mjöliga i smaken (som välling) - dock är det färdigblandade hel ok särskilt smoothies! Modifast tycker jag är klart godast, tätt inpå kommer Cambridge. Dom är inte lika mjöliga, men jag föredrar modifast pga priset. Imorgon ska jag köra tre veckors kickstart med modifast :)

• Jesster

Nutrilett är klart äckligast. Naturdiet funkar och Cambridge är riktigt god.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Pezon

Jag rekommenderar GR2Control som är ett toppenprogram, både för viktminskning eller som blodsockerkontrollerande.
    Hojta till om du vill ha en kontakt.

Läs www.gr2control.com

Svar på tråden Bantnings shake!