Hjälp! Mitt tangentbord skriver baklänges!
Har jag kommit åt nåt eller har det pajat, det hoppar och skriver innan bokstäverna jag skriver ist för efter (det här har tagit lång tid att skriva!).
Har jag kommit åt nåt eller har det pajat, det hoppar och skriver innan bokstäverna jag skriver ist för efter (det här har tagit lång tid att skriva!).
Kan du ha kommit åt Insert knappen?
Nä, det var inte så utan det hoppade. tror att jag hade tryckt in nån pilknapp, jag stängde av datorn och drog över alla tangenter och nu är det bra igen
Hm, skumt! Det går att skriva normalt i explorer men i firefox bara hoppar det. Vad fasen har jag gjort!?
Hm, ja då låter det ju konstigt. Du har inte gjort några uppdateringar el så nyligen?
Du är inte den första som har problem med det på fl. Fungerar det på andra sidor?
Nej, inga uppdateringar.
Nej, det fungerar inte på facebook heller, nån annan sida har jag inte testat på.
Så kunde min dator göra ibland. Det var när jag skrev fort och suddade. Då såg jag inte att jag redan hade gjort tex ett blankslag eller backat och suddat, sen när datorn kom i kapp så kom allt på samma gång och då kanske det var något fel och jag backade och suddade och så var karusellen igång igen.
Tror att det ska finnas en funktion på tangentbordet som blir aktiverad om man håller stora piltangenet ner i 5 sek. (eller var det pil framåt?) Iaf så blir pilfunktionen "segare".
Hmm, dottern trycker ner just den stora piltangenten läänge flera gånger per dag. Är säkert det. fast nu fungerar det i firefox igen, skumt!
Jag lyckades få min jobbdator att verkligen skriva baklänges en gång. Överallt. I alla program.
En kollega kom på vad jag hade gjort, men det har jag glömt nu tyvärr. Var nån kombination av pilar och alt ctrl eller så.
Den skrev verkligen från höger till vänster.
Precis så gjorde mitt också men jag måste ha kommit åt dom knapparna igen för nu fungerar det igen.