• fialia78

ont i livmodern vid sex??

Jag undrar om det är ett gravsymtom att man får ont i livmodern när man har sex??
    Jag har varit öm o kan inte köra på som vi brukar längre för att det gör så ont när han stöter i botten.
    Kanske är en dum fråga. Men jag är lite nyfiken vad ni gravida har för erfarenheter vid sex i början av graviditeten.

• Svar på tråden ont i livmodern vid sex??
  • Nennie

Japp, har alltid fått ont av sex i början av mina graviditeter.
    Så det är nog ett gravsymtom :p

• fialia78
    Nennie skrev 2009-06-02 10:28:22 följande:
    Japp, har alltid fått ont av sex i början av mina graviditeter. Så det är nog ett gravsymtom :p
    Tack för ditt svar. Nu fick jag lite mer hopp.

Någon mer som vet??
  • Tatty

Jag har oxå alltid haft det.. även denna gång. Plussade igår och BIM idag. Hade ont bara någon dag efter ägglossning t.o.m!

• fialia78
    Tatty skrev 2009-06-02 10:34:35 följande:
    Jag har oxå alltid haft det.. även denna gång. Plussade igår och BIM idag. Hade ont bara någon dag efter ägglossning t.o.m!
    Grattis till plusset.
    Jag har oxå haft ont sen några dagar efter äl. Har ont i brösten men inga som helst andra symtom.
  • fialia78
    Tatty skrev 2009-06-02 10:42:32 följande:
    Jag har registrerat mina symptom sen första dagen de kom (förutom det att ha ont vid sex.. men det hade jag.. ) www.familjeliv.se/Forum-1-35/m44422126.html
    Jag läste precis igenom tråden. Jag har väldigt lika symtom. men idag har jag bara känt mig ledsen o tror att jag kommer få mensen på söndag eller tidigare.
  • Tatty
    fialia78 skrev 2009-06-02 10:45:44 följande:
    Jag läste precis igenom tråden. Jag har väldigt lika symtom. men idag har jag bara känt mig ledsen o tror att jag kommer få mensen på söndag eller tidigare.
    Ungefär som jag... var också ledsen till och från och var säker på PMS! Känndes så faktiskt. Speciellt när de två superkänsliga första proverna visade negativt dessutom! Jobbigt, men du får vänta och se.. ;)
  • ruby84

japp hadde ont... gick typ inte å ha i början :P

Svar på tråden ont i livmodern vid sex??