Märkliga stötar i huvudet
Jag har en fråga...
De senaste månaderna har jag haft problem med huvudet. Det enda sättet jag kan beskriva det som är små elektriska stötar i huvudet.
Först hände det ganska sällan, varannan vecka eller så. Men nu händer det varje dag, flera gånger om dagen.
Det är små korta stötar. Det gör inte ont, men det är obehagligt. Jag får stötarna både i sittande, vilande läge och när jag är uppe och går.
När jag går kan jag känna att stöten går genom hel kroppen, och om jag sätter ned foten i exakt samma ögonblick som stöten så känns det som om jag ska snubbla eftersom jag för ett kort ögonblick tappar känseln i kroppen. Det går så väldigt fort så jag ramlar aldrig.
Stötarna kommer oftast tre fyra stycken i rad.. Själva stöten varar kortare än en sekund. Bzzt bzzt bzzt bzzt.
Det är svårt att förklara. Men jag hör stöten i huvudet. Som ett metalliskt sprakande.
Och så till min fråga.. Är det någon som har varit med om något liknande? Eller som kan gissa vad det kanske kan handla om?
Och om ni har hört talas om det här tidigare... finns det ett riktigt ord för det? Istället för "elektriska stötar".