När mens efter abort?
När fick ni eran mens efter en abort. Alltså hur långt efter kom den?? Hur länge blödde ni av aborten och hur långt efter att det slutade började mensen??
Massa frågor
När fick ni eran mens efter en abort. Alltså hur långt efter kom den?? Hur länge blödde ni av aborten och hur långt efter att det slutade började mensen??
Massa frågor
Ingen????? Gjorde aborten för snart tre veckor sen blödde knske fyra fem dar efteråt å skulle vilja veta ungefär hur lång tid det tar innan mensen. Aborten var en två stegs abort.
Det verkar inte finnas nån som fått mens tillbaka efter en abort?
hej jag gjorde en abort och blöde efter den ca 4 dagar, sen fick jag mens som vanligt månaden efter
Oki tack...nån mer??
Det kan alltså dröja typ en månad efter att man slutat blöda av aborten innan mensen börjar.
när jag gjorde abort så frågade jag när mensen kommer tillbaka då sa hon att det är blödningen som kommer är mensen och jag blev gravid igen 2 v efter min abort men då behöll jag det det kanske var meningen hihi, jag gjorde en hemabort så jag fick alla tabletter med mig hem...
Aha oki...så det jag blödde efter aborten e typ mensen då. Så nästa mens ska då komma ca efter tre fyra veckor. Då kommer alltså ägglossningen igång ganska så två veckor efter aborten då? Eftersom du blev gravid då.
Jag ska äta p piller så hoppas ju inte på å bli gravid igen men jag e väldigt fertil verkar det som.
När märkte du att du var gravid igen då? För folk säger ju att om man gör grav test några veckor efter en abort så kan det fortfarande vara hormoner kvar från den graviditeten. Hur länge efter aborten blödde du??
Jag blödde ca två dagar sen hade jag gul/brun aktiga flytningar i ca en vecka. Och nu efter tre veckor har jag rätt mkt flytningar.
Tack för svaren.
Jag gjorde min för tre veckor sen och blöder fortfarande lite i omgångar. Inte jättemycket men lite. Fick även göra en skrapning för en och en halv vecka sen så det kanske är därför.
Började med p-piller samma dag som aborten och nu ska det vara dags så vi får se vad som händer :)
Det är lite olika för olika människor då.....men jag hoppas min mens kommer snart, så allt blir normalt igen!