• CattiM

Någon som blivit gravid direkt efter en Proverakur?

Ja, jag undrar om någon faktiskt blivit gravid direkt efter en kur med Provera? :)

• Svar på tråden Någon som blivit gravid direkt efter en Proverakur?
  • CattiM

puffar lite här då jag har bim i dagarna och hoppas så mycket på ett plus :)

• M karl
    CattiM skrev 2009-06-23 21:00:13 följande:
    :)
    Är du gravid? Grattis i så fall. Hur länge åt du Provera för att lyckas? Vad hjälper Provera till med? Startar den ägglossning eftersom man får blödning?
  • planeraenetta

puff lite jag med.. Blev nyfiken. Har också fått provera, har nyss haft min mens och igår 1 vecka efter mensens första dag fick jag svagt utslag på ägglossningstestet.. Hmm.. Fattar nada är det inte lite tidigt att börja ge utslag?

• Moncabang
    planeraenetta skrev 2009-07-21 12:43:51 följande:
    puff lite jag med.. Blev nyfiken. Har också fått provera, har nyss haft min mens och igår 1 vecka efter mensens första dag fick jag svagt utslag på ägglossningstestet.. Hmm.. Fattar nada är det inte lite tidigt att börja ge utslag?
    Nää det är helt normalt! Har du haft mens i mer än tre dagar och en vekca efter det blir ju ÄL på tidigast dag 10.
    Så det är bara att tuta och köra! =)
  • planeraenetta
    Moncabang skrev 2009-07-21 12:50:00 följande:
    Nää det är helt normalt! Har du haft mens i mer än tre dagar och en vekca efter det blir ju ÄL på tidigast dag 10. Så det är bara att tuta och köra! =)
    Är verkligen kass på allt sånt här med ägglossning.. Blää.. :P Hade riktig mens ca 5 dagar, slutade blöda i fredags.. Om jag nu fattat dig rätt så tidigast Onsdag? :) Testade med äl test nu till morgon men den var inte lika stark som går dagens test men testade ju på kvällen igår, kanske därför!? Ska testa ett till ikväll och se :)
Svar på tråden Någon som blivit gravid direkt efter en Proverakur?