Adopterade föräldrar
Ni adopterade som är föräldrar.. hur ser era barn ut, är de mycket ljusare än ni själva?
/nyfiken adopterad blivande mamma
Ni adopterade som är föräldrar.. hur ser era barn ut, är de mycket ljusare än ni själva?
/nyfiken adopterad blivande mamma
Hejsan.
Jag kommer ju från chile och är rätt så ljus i hyn. Mörkt svart hår och mörka ögon.
Och mina barn är väldigt olika..
michaela har ärvt mina färger men är mer blek.. Allstå mörkt brunhårig( ser svart ut ibland ) och mörka ögon..
ERik är blåögd och rätt ljust hår.
Thomas.. Ja han är mer lik michaela. allstå mörkhårig men ögonen ser ut att bli blå...
Titta gärna in och titta i mitt fotogalleri. så har jag bilder på alla tre barnen.
Deras pappa är blåögd och ljushårig.
Anna
Hej,
Jag är adopterad från Sydkorea och Filips pappa är svensk.
Kolla gärna under mina bilder hur han ser ut.
Jag trodde att han skulle vara mörkare än vad han är.
Kram S
Hej skrev inlägg till dig, jag är adopterad från sydamerika, mörk, så min tjej har fått mina färger...ljus i hyn...:) du kan väl höra av dig!
Jag är adopterad ifrån Chile, har mörkbrunt hår och bruna ögon. Är däremot ljus i huden. Mina barn är båda ljusare än mig i håret fast de har bruna ögon. Annars är de väldigt lika pappan, har tyvärr hi hi inte fått så mycket ifrån mig.
Jag är från Indien & bild på in son finns på mitt krypin
TS - vilken bra fråga!
Och till er tjejer från Chile - har varit inne och kollat på era barn - jättesöta, men väldigt olika färger - spännande!
Är själv från Chile och har också varit jättenyfiken på hur mina barn en dag kommer att se ut med en svensk pappa! /Ennna
Hej, e adopterad från Guatemala. Min lilla kille har mörktbrunt hår och bruna ögon men är rätt ljus i hyn : ) finns bilder på honom i mitt krypin : )
Är adopterad från Colombia har helt svart hår och mörkbruna ögon, något mörkare i hyn en svenskar men inte mycket... Min dotter (som har helsvensk pappa med blont hår och blåa ögon) verkar få mörkbrunt hår och lite ljusare brun färg på ögonen än mig. Hyn är svår att avgöra som bebis är man ju alltid ljusare än vad man blir sedan.