• LissAnna

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 11

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik
    och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

http://www.familjeliv.se/hem/lissanna/gallery/phpamuqbk.jpg

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42059893.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 11
  • Hannnas

**snor åt mig första inlägget**

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hjorthan

Lägger i favoriter!
    Jag försöker läsa så ofta jag kan, kommenterar dock tyvärr allt för sällan, men jag hoppas få mer tid att hänga här i min favorittråd igen. Det är så himla skoj att så många nya hittat hit och fått igång tråden igen. För vi hade det väldigt skoj här för några år sen, eller hur LissAnna? Många härliga skratt! Skönt att det är tillbaka igen!

• musli

Tjing! Hinner aldrig in här nästan längre. Jobbar och sen tiden med Hanna tills hon lägger sig (om jag inte jobbar kväll) och sen är jag färdig för soffan och slöglo tills jag ska sova... Men jag mår bra och ska inte klaga... Men inte mycket blir gjort här hemma numera...

Äntligen har nummer två fastnat!!!!!!!
  • Hjorthan

Hej Musli!

Hur har du det med magen? Är Hanna spänd på vad som ska titta ut?

• musli

Jo, hon är väl nyfiken till och från. Går och pussar på den ibland och så...
    Annars är det väl bra. Foglossningen har tagit en paus och jag är tillbaks på ICA och ska vara där till mitten av augusti, första veckan i september är jag i v. 38 och då blir det UL med viktskattning, huvudmätning och om allt ser bra ut så blir det igångsättning samma dag! Slipper föda ett stort barn med jätte-huvud igen!
    Till hösten flyttar vi kanske ner till halland, bara maken kommer in på utbildningen i Eksjö, då kanske man kan hinna ses lite om vi blir där nere i ett par år???

Äntligen har nummer två fastnat!!!!!!!
  • Hjorthan

Vad mysigt att hon pussar på magen! Jag minns när jag väntade Simon, då var Andreas 2½ år gammal och han var så förälskad i min mage. Vi har många bilder där han ligger och lyssnar på magljuden, och där han klappar min mage. Åh vad jag skulle vilja uppleva det igen!!! Cajsa tjatar om att hon vill bli storasyster.

Det låter skönt att inte behöva föda ett jättehuvud!

Och självklart ska vi ses om ni hamnar nere i Halland! Kanske vår Ullaredsresa kan bli av.

• chicago1

en ny tråd och kanske nya ideer hihi. Har fått mina fina knoppar till garderoben nu så jag ska sätta ditt dom idag bilder kommer på min blogg efter bloggsemesten hihih

• libero

Hej på er!

Kul att höra att ni har det bra. Vart tar tiden vägen?????
    Kommer tillbaka till er så fort tiden finns. Just nu håller vi på med att måla 2 gamla kyrkbänkar och ett hemsnickrat bord som vi ska ha på vår uteplats. Jagh ar velat få tag på kyrkbänkar i många år och nu har vi äntligen lyckats

KRAM PÅ ER ALLESAMMANS!

• Hannnas

Musli... låter skönt att slippa föda ett jättehuvud! Hade H stort huvud eftersom ni kollar detta extra?... min svägerskas första pojk var urstor, han vägde 5,3 och huvudmåttet var 41 det tyckte iaf jag var myycket... men han ser ju helt normal ut idag

Inhandlade 2 urfina handdukshängare från Housedoctor sist jag var i stan störigt att man inte fick med skruvar som matchade bara så nu är det skruvjakt innan de kommer upp *boooring*...

o vart tog sommaren vägen

Är på jakt efter en grön ormbunkssoffa, någon som vet vart man kan köpa dessa?

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 11