• Anonym

Sexleksak för män

I projektet att förvandla vår garderob till en sexshop har jag nyligen insett en viss obalans! Vi har typ en miljon grejer till mig (mest) men inget som är till honom. Vilka sexleksaker finns för män? Och ännu hellre, finns det några som faktiskt är bra och helst snygga också?

• Svar på tråden Sexleksak för män
  • honkie

köp en genomskinlig fleshlight. man kan välja hur trång den ska vara, om den ska vara räfflad och en massa sånt. man kan alltså skräddarsy den en hel del.

favoriten är den tightaste genomskinliga.

annars kanske han gillar saker i röven? massageoljor för varma avrunkningar är alltid kul.

• Henrik33

Strap on på och ge honom en omgång i pastejköket.

Annars finns det pubisringar, biljardbollar i munnen och annat smått & gott. Varför inte ett radband med geishakulor stora som tennisbollar? Detta har jag sett i porraffärer och förundras varje gång hur fan man kan föra upp den i dajmet.

• Anonym
    honkie skrev 2009-06-03 16:06:05 följande:
    köp en genomskinlig fleshlight. man kan välja hur trång den ska vara, om den ska vara räfflad och en massa sånt. man kan alltså skräddarsy den en hel del. favoriten är den tightaste genomskinliga. annars kanske han gillar saker i röven? massageoljor för varma avrunkningar är alltid kul.
    Så den är bra, alltså? Den kostar ju en del, men om den är skön är det är det en bra investering.

Saker i baken är redan på meritlistan, och uppskattades.
  • Anonym
    Henrik33 skrev 2009-06-03 16:16:46 följande:
    Strap on på och ge honom en omgång i pastejköket. Annars finns det pubisringar, biljardbollar i munnen och annat smått & gott. Varför inte ett radband med geishakulor stora som tennisbollar? Detta har jag sett i porraffärer och förundras varje gång hur fan man kan föra upp den i dajmet.
    Det verkar väl väldigt dumt, det är ju meningen att sex ska vara skönt.
  • Henrik33
    Anonym skrev 2009-06-03 16:25:22 följande:
    Det verkar väl väldigt dumt, det är ju meningen att sex ska vara skönt.
    Vad som gör ont för vissa är skönt för andra. Han gillar ju tydligen anala lekar.
  • Anonym
    Henrik33 skrev 2009-06-03 16:26:09 följande:
    Vad som gör ont för vissa är skönt för andra. Han gillar ju tydligen anala lekar.
    Jag letar bara efter sexleker åt män, inget extremt.
  • honkie

ooooooh ja! får fetaste gåshuden när flickvännen använder den på mig. långsamma trånga drag, mums!

Anonym skrev 2009-06-03 16:24:32 följande:
    Så den är bra, alltså? Den kostar ju en del, men om den är skön är det är det en bra investering.Saker i baken är redan på meritlistan, och uppskattades.
  • Anonym
    honkie skrev 2009-06-03 17:11:10 följande:
    ooooooh ja! får fetaste gåshuden när flickvännen använder den på mig. långsamma trånga drag, mums!
    Nice! Plockar fram visa-kortet....
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-06-03 17:57:51 följande:
    Med den här får båda njuting: www.lustjakt.se/Katalog/Potensringar/X-Factor... En smal strap on att börja med, gillar han analsex så är det en kul leksak: www.lustjakt.se/Katalog/Strap-ons/Strap-on_bl... Här är en annan variant som han får sätta på snorren, så får du två snoppar på en gång, ett vibrerande ägg för er båda också. www.lustjakt.se/Katalog/Strap-ons/Triple_ulti...
    Ja, men alla de är ju mest för mig, egentligen. Eller har jag missförstått användningsområdet?
  • Henrik33

En dubbepipig dildo vore väl något?

• Anonym
    Henrik33 skrev 2009-06-03 19:24:19 följande:
    Det är redan på önskelistan.
  • Anonym
    Henrik33 skrev 2009-06-03 19:24:19 följande:
    Måste killar gilla analsex? Är det inte bättre att satsa på något för kuken där man kan få en riktig orgasm?
  • Anonym

en g punkts stav,han kommer få världens orgasm.
    min sambo älskar det

• Oliner

Kanske fråga han vad han vill ha, du är kanske hans lilla sexleksak

• Anonym
    Anonym skrev 2009-06-03 18:24:45 följande:
    De har vibrationer vilket båda för känna av. Eftersom de sitter på killen så får han känna vibrationerna hela tiden.
    Vissa killar använder den svarta med dubbla ringar, när de är själv.

Stap on är något som du sätter på dig och penetrerar honom där bak. (i och med att du tidigare sa att han gillade analsex) så brukar de vara mycket uppskattat.

Den strap on som man sätter på penisen, känner han av vibrationerna plus att han får se hur du penetreras i båda hålen samtidigt (synen brukar vara halva njutningen enligt killarna).
    Ja, men alla de är ju mest för mig, egentligen. Eller har jag missförstått användningsområdet?
  • Kallemannen

Jag använder ibland tjejens rabbit, skithärligt att ha ollonet mellan stav och öron...

Svar på tråden Sexleksak för män