• Mejasmorsa

Ska det vara så j*la svårt att skriva omdöme på Tradera?

Är det bara jag som tycker att alla borde lämna omdöme när de sålt eller köpt något på Tradera? Jag blev medlem i år och har inte kommit upp i 10 omdömen än och fått min stjärna för att folk skiter i att lämna.

JAG VILL HA MIN STJÄRNA!!!

• Svar på tråden Ska det vara så j*la svårt att skriva omdöme på Tradera?
  • Lorelei

Hm.... jag har faktiskt aldrig stött på någon som inte lämnat omdöme än... jag är väldigt noga med att lämna själv. Det är ett utmärkt sätt att visa att pengarna har kommit fram (som säljare) och att produkten är framme (som köpare)...

Säljer du eller köper du? För om du säljer så får jag väl köpa något av dig så du får iaf 1 till omdömme

• Mejasmorsa
    Lorelei skrev 2009-06-03 17:41:52 följande:
    Hm.... jag har faktiskt aldrig stött på någon som inte lämnat omdöme än... jag är väldigt noga med att lämna själv. Det är ett utmärkt sätt att visa att pengarna har kommit fram (som säljare) och att produkten är framme (som köpare)...Säljer du eller köper du? För om du säljer så får jag väl köpa något av dig så du får iaf 1 till omdömme
    Både och. Ska vi göra affärer?
  • queenofangels

har stött på en del som inte skriver omdöme, man blir lite irriterad. skriver alltid omdömmen. ett måste ju :)

• sakoline

Gah, det orkar man väl inte. :) Jag glömmer jämt, det är ju bara tidsödande - jag har ju fått eller sålt min vara.

• LLNLLLNB

Jag lämnar alltid omdöme UTOM när jag är missnöjd med den andra parten, men inte vill sätta neg.

• Hemlighet
    Mejasmorsa skrev 2009-06-03 17:36:16 följande:
    Är det bara jag som tycker att alla borde lämna omdöme när de sålt eller köpt något på Tradera? Jag blev medlem i år och har inte kommit upp i 10 omdömen än och fått min stjärna för att folk skiter i att lämna.JAG VILL HA MIN STJÄRNA!!!
    Jag lämnar aldrig omdömme förens jag har fått
    Jag köper bara så det är ju inte mer än rätt att dom skall lämna först.
    Jag skriver även i mailen att glöm inte att lämna omdömme
  • amasonas

jag har aldrig handlat eller sålt något på tradera men är inte det liiite samma som blocket?! (förutom att man budar då såklart)

Alltså vanliga människor som vill ha sålt sina gamla saker som ligger hemma & skräpar, nån vill ha det & köper det. Affären avslutad!

Sitta & skriva omdömen & grejer känns ju lite jobbigt......kanske därför jag skitit i att handla/buda där, verkar vara väldigt många sura människor där.....jag vill ju bara handla, inte behöva skriva en novell efter avslutat affär!

Jamie030405 Anton060524 Emil080406
Svar på tråden Ska det vara så j*la svårt att skriva omdöme på Tradera?