Varför helt plötsligt mensvärk from hell...?
Jag håller på och bli tokig....jag vaknade för 2 nätter sen av att den kändes som om nån stack in en kniv i livmodern, och jag kunde knappt gå ut till köket för att hämta smärtstillande, gud så ont jag hade. Åt sen lite smärtstillande, satt sen på toa och mådde illa och hade smärta. Sen hämtade jag en varm vetevärmare och lade mig med den...smärtan försvann sen med hjälp av mina smärtstillande. Dagen efter hade jag molande mensverk mest hela dagen.
ALdrig haft såhär intensivt. Så inatt bullade jag upp med smärtstillande och vatten och javisst, mitt i natten så känns det som om nån hugger mej igen...det gör så ont att jag bara vill gråta när det blir som värst =(
Och idag har jag mest hela dagen ätit smärtstillande. Det gör så j*vla ont rent ut sagt...och såhär har jag aldrig haft förut, mensen har alltid kommit ganska så tätt inpå första molandet. (det är nämligen dags för mensen nu)
Vi håller också på att försöka skaffa smått och jag blir typ orolig att det ska ha hänt nåt iom det =( eller?? Aldrig haft såhär förut i hela mitt liv och börjar oroa mej lite nu... Råd, erfarenheter någon??