Han sa att kärleken va borta - jag trodde att vi aldrig hade haft det bättre.. jag dör.
Vi har varit tillsammans i 6 år. 6 fantastiska år. Vi träffades tidigt och har varit tillsammans ända sedan dess. Vi har två små barn, och ett liv som jag är riktigt stolt över. Vi stöttar varandra i mot- och medgång. Ekonomin börjar klarna och jag trodde att vi aldrig hade haft det så bra som nu - tills igår.
Han har varit konstig de senaste veckorna, lite tvär och lättretlig. Jag har varit arg på honom för det, för jag har tyckt att är han trött så är det väl hans egna ansvar att se till att få sömn. Så igår ställde jag honom mot väggen, och det kröp ut att han inte var kär i mig längre.
Hela min värld har rasat, och jag kan inte sluta gråta.
Vi står i väntelista till Familjerådgivningen, och han har gått med på att försöka "laga" förhållandet.. men pratar ändå som att våran framtid inte finns mer. Vi som hade bestämt datum för att gifta oss och allt!!
Min självkänsla har fått sig en JÄTTETÖRN. Går omkring här hemma nu och tänker, "om jag bara städar så blir han glad o kär igen". "Om jag sätter på mig heta underkläder så kanske han vill ligga med mig igen, o får känslorna tillbaka".
Vårat liv tillsammans är mitt allt - jag kan inte ändra hans känslor. Men hur kan jag göra för att inte gå under själv?