• Anonym (blåsan)

inte tömma blåsan?

funderar om nån annan har eller haft samma symtom det är så att jag kan inte tömma blåsan helt har varit på ult där dom ser att det finns urin kvar....har oxå i mellan åt ont i nedre delen av magen nån som känner igen sig?vad fick du för behandling?

• Svar på tråden inte tömma blåsan?
  • Anonym (blåsan)

puffar

• Anonym (blåsan)

ingen

• Anonym

kan de vara blåssten? har det gjorts cystoskopi?

• Anonym (Jag)

Jag har haft samma problem. Min gynekolog förstod inte varför det var så. Hon hämtade en annan gynekolog som också fick kolla på mig och han sa att det var urinblåsan. Jag fick kliva upp och gå på toaletten för att sedan bli kollad igen, Men fortfarande var det kvar i blåsan (trodde dom). Så då fick de testa med kateter (en idiotisk muslimdoktor med kass kvinnosyn trodde inte att min gynekolog gjort rätt så han gjorde om samma sak en gång till, det var inte direkt trevligt att behöva få kateter två ggr.) Då visade det sig i alla fall att det var inte blåsan det var fel på för ingen urin kom ut, utan jag hade en jättecysta (som sedan opererades bort). Skrämmande att jag fick träffa på en expert som inte kunde se skillnad mellan en urinblåsa och en cysta.

• Anonym (blåsan)

blåssten??nä dom har inte gjort något alls har ringt dit idag igen för att få en ny tid

• Anonym (hmmmm)

äter du några medeciner?
    För mej blev det så när jag åt Lyrica...

• Anonym

de misstänker säkert inte blåssten om du inte har ont eller så.

• Anonym (blåsan)

nä jag äter inga mediciner har ju ont emallan åt i nedre delen av magen

• Anonym

om man ev har blåssten kan tecken va det att man har som UVI, eventellt att man blöder, svårt komma igång med att kissa och urin finns kvar i blåsan.

• Anonym (blåsan)

ja de känns som det skulle kunna vara uvi men jag har ätit med emot det men det hjälpte inte

• Anonym

ok. hoppas de finner vad som är fel.

• Anonym (blåsan)

japp de enda jag vet är att man inte behöver vara orolig att det ä farligt för det sa dom då jag var upp

• Anonym (Jag)

Anonym (blåsan) skrev 2009-06-10 13:44:49 följande:

nä jag äter inga mediciner har ju ont emallan åt i nedre delen av magen
    Jag hade också ont i nedre delen av magen och det var som sagt en cysta. Dom trodde på vul att det bara var blåsan men cystan låg över urinblåsan. Är det någon som kollat upp det på dig? Så att det inte är en cysta? Det är tydligen inte så vanligt att det blir så, här på sjukhuset var de väldigt förvånade.
  • 1111

När jag tar droger får jag samma problem?!?!?

• Anonym (blåsan)

nej det har dom inte gjort väntar fortafarnde att doktorn ska ringa upp mej
    ja tar inga droger

• Anonym (Jag)

Anonym (blåsan) skrev 2009-06-11 09:58:00 följande:

nej det har dom inte gjort väntar fortafarnde att doktorn ska ringa upp mejja tar inga droger
    När du pratar med doktorn fråga om det inte kan vara en cysta. Jag fick ligga i gynstolen 1 1/2 timma innan de förstod att det inte var urinblåsan som var problemet.

Lycka till än vad det är.
  • Anonym (blåsan)

ja det ska jag göra

• Anonym (blåsan)

ja hur de känns jag nästan som mensvärk typ

Svar på tråden inte tömma blåsan?