• leias

    refill blöjhink angelcare

    Var kan man köpa refill till blöjhinken angelcare från babyproffsen.
    Har en bit till babyproffsen så tänkte beställa.

    Vet någon vad refillerna heter. Finns så många olika.

  • Svar på tråden refill blöjhink angelcare
  • Salamina

    Jag köper inte refill, använder vanliga soppåsar istället o det funkar bra. Tycker att refillen är lite väl dyr.....

  • mapo51

    Jag tror att de heter något med Angelcare.
    Jag föredrar också refillerna, vi testade med vanliga soppåsar, men det luktade så mycket då.

  • Moster Ninna

    om jag inte minns fel så är det just bara proffsen som säljer dom.. du kan ju ring till butiken å fråga om dom kanske skicka det till dej och att du betalar via postgiro.
    Vet att vi brukar göra så på jobb till våra kunder - jobbar inte på proffsen - men i en annan barnbutik..

  • pesa

    jag tror det är på babyproffsen.. de va där jag hämta min hink o då fråga dom om jag ville köpa till en refill direkt, till bättre pris. gjorde dock inte de då jag trodde vio inte skulle använda blöjhinken, men den är ju kanon:)

  • Anniii

    Babyproffsen finns dom refillerna.
    en sån kostar 199
    och tre st tror ja det var 299 kr.

  • La Famiglia
    leias skrev 2009-06-04 19:42:17 följande:
    Var kan man köpa refill till blöjhinken angelcare från babyproffsen.Har en bit till babyproffsen så tänkte beställa.Vet någon vad refillerna heter. Finns så många olika.
    Man kan hitta dom här på en Dansk online shop (seriös butik): www.babygear.dk

    Dom har erbjudanden på portooptimerat alternativ med danska och svenska posten så man sparar ännu mer pengar om man handlar där.

    Det fungerar inte så bra med vanliga soppåsar typ ICA´s
    Tycker det går i mer blöjor än vad som beräknas speciellt första 3 månaderna i orginalpåsarna.

    Man kan köra med vanlig hink och påse men vi blev fast på denna blöjhink för den är så smidig.
  • BabyGear

    Hej,

    Jeg så lige at der er blevet linket til os i dette forum. Hvis der er nogen der har spørgsmål til vores refill til Angel Care, skal i være meget velkommen til at kontakte os.

    Vi sender i øjeblikket rigtigt mange refills til Sverige og sender fra dag-til-dag.

    Med venlig hilsen
    Jesper Brejning fra BabyGear.dk

    udstyr til børn - Refills til Angel Care og Sangenic

  • MammaTillDomFinaste

    jag tycker den var jättebra, 1 förpackning räcker i ca 1 månad, så köper man 3 för 300 så har man ju i ca 3 månader! Jättebra för dom håller lukten så bra! speciellt uppskattat eftersom vi bor i en 2a och har skötbordet i sovrummet! lätt värt dom pengarna! men vad jag vet finns dom bara på babyproffsen, du får nog köpa upp ett lager!

  • Josie

    De har erbjudande på dom nu på babyproffsen. Tre refill för 199:- fram till den 23/12.

  • Vaniljkex

    Jag koper mina hos angelcare-refills.co.uk. Vet inte om de skickar till Sverige, men det kan vara vart att kolla upp, for det ar valdigt mycket billigare an det verkar vara for er. Tror att jag betalade £37 for 12 st originalrefiller, dvs ca 400 kr, sist. 

  • Armani

    Dom finns även på andra barnbutiker, bla Barnens Hus


    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Mossan88
    Blå damcykel skrev 2011-03-24 20:41:31 följande:
    Finns billigare kopior på gekås i ullared
    Men dom passar väl inte? Köpte en billig variant på city gross, & då gick inte locket stänga.
Svar på tråden refill blöjhink angelcare