Ikeas "sniglar" spjälsäng?
Vi ska snart köpa spjälsäng och har funderat fram och tillbaka över vilken vi ska köpa. Ikeas "Sniglar" är ett alternativ. Någon som har erfarenhet av denna? Är den tillräckligt stabil?
Vi ska snart köpa spjälsäng och har funderat fram och tillbaka över vilken vi ska köpa. Ikeas "Sniglar" är ett alternativ. Någon som har erfarenhet av denna? Är den tillräckligt stabil?
jag hade den den första perioden å den är kanon de bästa är att man själv kan måla om den =)¨
kanon för de priset
Visst är den stabil. Oerhört mycket säng för pengarna
Ja den är stabil =) Dottern har den och hon är drygt 1,5 år nu och sover fortfarande i den... och hon kan sova riktigt "vilt" ibland. Men den är lika stabil som när vi köpte den.
Jag kan verkligen rekommendera den. En jättebra säng för det priset. När min dotter var liten hade vi spjälsängen utan ena långsidan som en sidovagn till vår dubbelsäng och det gick utmärkt, den var stabil även då. Nu används den till vårt andra barn, dock med alla sidor på eftersom han sover på eget rum.
har haft Sniglar till första har precis plockat hem en från syster då jag ska ha två. har betsat dom i samma färg som vår säng(åsså IKEA....)
vet att när jag handla första hade de ett test från Råd å Rön? å den hade fått +i kanten.
bästa är väl att man inte behöver bry sig i att få den såld när dom växt ur dom. beg marknaden på barngrejer börjar kännas ganska mättad.
kan åsså rekommendera skötbordet Sniglar