• Anonym

Bukkake

Alltså Bukkake som det så vackert heter när 15-20 killar sprutar satsen i ett glas och tjejen dricker upp det sen, finns det i verkligheten ? Finns det överhuvudtaget någon tjej som tänder på detta ? Jag har väldigt svårt att tro det därav min undran. Men man kan ju inte annat än att bli fascinerad av allt som porrbranchen hittar på för att sälja film, vad kommer härnäst ??

Hoppas ingen satte morgonkaffet i halsen nu :)

• Svar på tråden Bukkake
  • alvaereva

HAHAH!! Min dotter säger jämt det här "ordet". Hon är 1½ år och vet såklart inte vad det betyder, hehe! Det visste inte jag heller förrän nu.

• Anonym

hehe..man lär sig mycket här på FL

• Anonym (splutt)

Bukkake är många sprutande killar på en tjej, men jag tror att det är ansiktssprut som är det "normala" (se där, vad citationstecken kan göra). Drickandet är nog en filmtolkning. Det är nog just nedprutandets förnedrande inslag som man kanske kan tända på. Vad vet jag. Det är nog en typisk fantasi som passar bäst som just fantasi. I verkligheten tror jag inte att särskilt många tänder på det.

• Anonym

Och den mängden sperma fattar jag inte att dom kan svälja heller. Dom måste ha ruskigt bra betalt.
    Som du skriver splutt så passar det nog bäst i fantasin.

• Anonym

Har för mig att Bukkake är då tjejen endast blir sprutad på, om hon dricker upp det kallas det "Gokkun" (blir typ "klunk" på sv).

• Anonym (msalpha)

jag tycker detta är grymt tändande med bukkake fråga mig inte varför jag gillar det men det är spännande..
    det finns värre saker i porrbranchen än det tycker iaf jag..
    bajs&kiss sex för exempel hur upphettsande är det??

• Henrik33

Det var nån porrskådis som skulle sätta världsrekord i avsugningar nyligen. 200 personer, men hon gav upp vid 60. Då fick hon åka abulans för andningssvårigheter.

• Anonym (tjej 28)

Otroligt tändande, är ofta sådan som jag kollar på när jag vill bli lite tänd Är dock ingenting som JAG vill uppleva (bara i fantasin)...

• honkie

är sjukt stort sopranos-fan och i den serien säger dom ganska ofta "bukiake" till varandra när dom är sura... typ "you fucking bukiake"... men jag tror dom egentligen säger bukake.. så jag tror inte alls det har japansk härkomst som det står i wikipediaartikeln.

• figurehead
    honkie skrev 2009-06-05 17:04:47 följande:
    är sjukt stort sopranos-fan och i den serien säger dom ganska ofta "bukiake" till varandra när dom är sura... typ "you fucking bukiake"... men jag tror dom egentligen säger bukake.. så jag tror inte alls det har japansk härkomst som det står i wikipediaartikeln.
    de säger inte Bukakke, de säger pucchiacca vilket är napoletansk slang för fi**a
  • Anonym

ok...det kallas för Gokkun när dom sväljer det kan stämma.
    Frågan kvarstår hur kan dom svälja den mängden sperma från 20 killar ?
    Och visst är väl detta en mans grej för inga tjejer tänder väl på det här ? Kanske inte killar heller för den delen.

• LKF

Men hallå i en porrfilm så sprutar de möjligtvis äkta även om jag är fullt övertygad om att de klipper o vinklar så att det ser ut som att alla killarna sprutar hårt och mkt..och att sedan tjejen "dricker" sperma ser jag som enbart fantasi/trick...

Men absolut så tror jag samtidigt ayy många tjejer gillar tanken på att bara vara sexobjekt och att flera killar kommer över hennes kropp mm men att dricka sperma är nog ett extremt litet undantag som gillar..och då anar jag att man nog klarar sig bra med en, två eller kanske tre killar sperma..

Svar på tråden Bukkake