• amomentlikethis

Vad skulle du ge för en begagnad babysitter,bärsele, hoppgunga m.m.?

jag ska sälja lite saker men vet inte vad jag ska sätta för pris.

Vill på en gång säga att detta är INTE en annons, utan jag vill bara fråga er vad ni kan tänka er att ge för dessa saker:

hoppgunga
    babysitter (nypris 849, vibrator och musik i)
    bärsele (babybjörn, nypris 899 kr, köpt i höstas inte mycket använd)
    badbalja
    babygym
    skötväska
    lite bayleksaker

Vad kan du tänka dig att ge?
    Jag vill inte hålla på att sänka priser m.m. så vill hellre ha ett fast pris på en gång, men sätter man att dom får buda så blir det ju bara skambud.

• Svar på tråden Vad skulle du ge för en begagnad babysitter,bärsele, hoppgunga m.m.?
  • Kanskedinsyrra

Folk vill inte ge mycket. En hel del kan man köpa billiga alternativ till så då väljer man hellre det. Kolla runt på blocket å jämför priser...

Jag har köpt en bb sele för 200 å en babysitter med lekbåge för 150. skötväska å babygym beror ju på utformnin å skick. jag skulle inte betala mer än typ 300 för en beg skötväska, köpte min för 150 på ullared... babygym kanske skulle ge 400, beror som sagt på skick å modell...

lite tankar från mig...

• miasblond

Packet pris är mitt tips. Anars får du typ inget för sakerna. Allt för ett pris.

• Jesster

Andrahandsvärdet för såna saker är väldigt lågt. Vilket pris du ska sätta beror ju på skick men generellt så kan du sätta 30-40% av inköpspris och hoppas på det bästa.

Den som söker han finner - www.google.se
  • EmiliaG

hoppgunga - kanske mellan 50-150kr beroende på modell, märke, skick osv. Kolla andra annonser

babysitter (nypris 849, vibrator och musik i) - är den bra skick så 350kr elelr liknande

bärsele (babybjörn, nypris 899 kr, köpt i höstas inte mycket använd) - den kan du nog till rätt köpare få ölite mer än halva nypriset för... men eftersom den ändå är använd skulle jag lägga mig under halva nypriset. Kolla motvarande på blocket eller Tradera.

badbalja - typ ingenting, finns så billiga att köpa överallt ändå.

babygym - beror på skick och nypris... men inte mycket då babyaffärerna ofta rear sådanna saker.

skötväska - beror på märket och nypriset.

Kolla om du inte kan ge babyleksakerna och kanske babygymmet till eran öppna förskola (tror ej du får ut något direkt av det).

• amomentlikethis

Har fått sålt min bärsele BB active, fick 45o kr för den

Har intresserade av det andra, så får se om jag får det sålt ut med.

Svar på tråden Vad skulle du ge för en begagnad babysitter,bärsele, hoppgunga m.m.?