• Lycka1989

När kan jag ta graviditetstest ?

Heej .
    Jag har haft några tecken på graviditet under dom senast 2 veckorna .
    Jag fick min "mens" på den beräknade dagen men inte alls lika riklig som den brukar vara osv . Känns inte som en vanlig mens . . Och jag undrar om jag kan ta ett graviditetstest när blödningen slutat ?

Och sen undrar jag om förhöjd temp är ett graviditets tecken , för har i vanliga fall ca 36,5 och nu i 1,5 vecka har jag liggat på 37-38 i temp ..

Hoppas på MÅNGA svar ;)

• Svar på tråden När kan jag ta graviditetstest ?
  • clarens

du kan testa nu!du har ju passerat BIM. ja, förhöjd temp har jag förstått kan vara ett gravtecken. lycka till!

• Lycka1989
    clarens skrev 2009-06-05 14:26:39 följande:
    du kan testa nu!du har ju passerat BIM. ja, förhöjd temp har jag förstått kan vara ett gravtecken. lycka till!
    Tack .. Tror jag väntar tills morgon urinen i morgon .. Så hoppas att det blir ett +
  • Lycka1989
    Teskedsmamman skrev 2009-06-05 14:28:44 följande:
    Testa på bara
    Ska testa i morgon bitti då , hoppas på ett + . Men har tempen något med grav att göra?
  • GullpuckotMe

hållrt tummarna för att du får ett + imogon! Glöm inte att uppdatera här =)

• Lycka1989

Har testat mej nu och det visade ett svagt -
    Men varför har jag en temp på 37-38 och mitt humör är hemskt , äter som en häst "allt onyttigt" och helt uppsvullen om magen .!!?!?!?!

Hjäälp ... Hoppas på flera svar ...

• GullpuckotMe
    Lycka1989 skrev 2009-06-06 09:46:46 följande:
    Har testat mej nu och det visade ett svagt - Men varför har jag en temp på 37-38 och mitt humör är hemskt , äter som en häst "allt onyttigt" och helt uppsvullen om magen .!!?!?!?! Hjäälp ... Hoppas på flera svar ...
    det kan ha varit för tidigt för test så du behöver ju inte utesluta en graviditet! =)

men det kan vara så att du får falska grav-symptom., det fick jag varje månad när vi försökte. (3 år!!!) skapligt jobbigt...
  • Lycka1989
    GullpuckotMe skrev 2009-06-06 10:27:27 följande:
    det kan ha varit för tidigt för test så du behöver ju inte utesluta en graviditet! =) men det kan vara så att du får falska grav-symptom., det fick jag varje månad när vi försökte. (3 år!!!) skapligt jobbigt...
    När räknar man som förtidigt att testa sig??
    Ja det kan jag tänka meej ...
    Är kanske skengravid men känner mej som en helt annan människa , ett hemskt humör !!! :) hehe
  • GullpuckotMe
    Lycka1989 skrev 2009-06-06 10:30:28 följande:
    När räknar man som förtidigt att testa sig?? Ja det kan jag tänka meej ... Är kanske skengravid men känner mej som en helt annan människa , ett hemskt humör !!! :) hehe
    hehe ja tänk dig så hade jag varje månad! =( usch usch säger jag bara!

Nja Innan BIM är ju tidigt men det e väldigt olika för alla. men har du kvar alla symptom om en vecka så ta ett till test visar det oxå minus så e det nog ingen bebis denna gången. men bara o hoppa upp på hästen igen :D
Svar på tråden När kan jag ta graviditetstest ?