• norrlandsmammor

    Västerbotten finns det regnbågsfamilj?

    hej, jag och min fru väntar första barn i november.
    jag vet att ni finns men hur kan vi träffas.
    jag tycker det är mycket viktig att barn som är regnbågenbarn träffas så att dem vet att det finns fler.
    här i inlandet är det svårt men i Umeå kan vi kanske hitta en möttesplats.

    Norrlandskvinnor

  • Svar på tråden Västerbotten finns det regnbågsfamilj?
  • Libe

    Hej!
    Grattis till graviditeten
    Jag och min fru väntar barn den 26 november. bor i umeå. Vart bor ni?

    Tycker oxå det är viktigt att knyta kontakter.

    mvh
    Lisa

  • Anna å Mel

    hej hej glada västerbottningar!!!

    jag och min blivande fru väntar barn och är planerade till 29 juli så inte så länge kvar... börjar bli nervöst... :) vi bor i umeå (2 mil söderut i ett hus vid havet) och tycker oxå att det är jätteviktigt med kontakten med regnbågsfam!!! Ses mer än gärna för att skapa kontakt.. tror det är bra för barnen så småningom att se andra i samma familjekonstellation, sen kan de ju va trevligt att lära känna fler bra människor oxå :)

    så låt oss samla oss :)

  • norrlandsmammor

    kul att ni finns !!!!
    vi är aktuell i vecka 20 och är beräknat 18. november.
    jag och min fru bor i inlandet(Vilhelmina Kommun) men jag tycker om Umeå och vi är i stan ibland.
    just nu jobba jag i umeå kanske vi kan träffas och ta en glass.

    jag har 2 veckor kvar i umeå sen är vi på semester kanske därefter om det passar bättre.
    det är så skönt att vi kan samlas !!!!!!!!!!!!!!!!!

    norrlandsmammor

  • Libe

    Hej!

    Jag och min fru skulle gärna träffas... Nägon som är sugen??

    Lisa och Sara

  • Neko

    Jag vet inte om vi räknas eftersom jag är en bisexuell kvinna med ett förhållande med en man men vi bor i Umeå =)

  • KatG

    Hej,

    jag och min sambo (vi bor i Umeå )väntar oxå vårt första barn den 18:e november. Vi vill gärna träffa er andra och knyta nya kontakter.

    /K& R

  • norrlandsmammor

    hej, vi är tillbacka vi kan väl träffas på pride jag hoppas att jag har lite material för vårt regenbogencafe.
    Till Neko jag har inte som helst nåt problem, alla som är hbt eller akcepterade är vällkommna.
    Till Libe hur går det för er? Jag har blivid står om magen jag är aktuellt i vecka 28. så vi närmar oss och njuta av att vara gravid.
    Anna a mel hur har det gått för er det har nu varit redan på sluten av juli hoppas ni mår bra alla 3.
    Katg var kul jag har också tid den 19. november men eftersom vi bor i inlandet blir det Lycksele.
    ps. vi har anmällt oss på en profylax kurs som är också för homosexuell föräldrar.
    ni kan väl fundera över : www.profylaxgruppen.com
    det skulle vara bra om det blir fler
    norrlandmammor

  • Anna å Mel

    hej alla! visst ses vi på priden!!!?? jag föreslår att vi tar en fika nån av dagarna... typ lördagen, paraddagen är väl bäst. vi har tänkt gå med i tåget i år när vi får skryta med barnvagn :) men vi kan väl ses efter på något sätt, är de fint väder så passar de ju att ses i parken där aktiviteter är men annars på nå´t fik eller så. tänk å tyck till! vh anna å mel

  • Libe

    hej hej

    Länge sedan jag skrev något nu.. Men magen växer så det knakar.

    Norrlandsmammor: Vilket datum ska ni gå profylax? Vi ska gå i oktober .

  • norrlandsmammor

    till libe vi ska också deltar i Oktober närmare bestämmt den 12 och den 19. är det samma tid som ni går. Det skulle vara jätte kul !!!

  • KatG

    Hej,

    vi hänger gärna på och fikar på priden. Kul att vi ska få barn nästan samma datum .

    /K & R

  • Libe

    Hej hej.

    Norrlandsmammor: Jo det är ju samma datum som vi. Roligt.

    Alla andra. Fika på Priden. Vart och när ska vi ses? Lördagen efter paraden. Men vart? Ute om det är sol. Annars kanske på Costas? Trevligt ställe...

    Lisa&Sara

Svar på tråden Västerbotten finns det regnbågsfamilj?