Ägglossningsblödning+gravid?
Hej. Kan man bli gravid om man har ägglossningsblödning?
(Dvs, ägglossning+blod=ägglosningsblödning)
Jag har tagit äl test samtidigt som när jag fick blod, och det visad positivt.
Hej. Kan man bli gravid om man har ägglossningsblödning?
(Dvs, ägglossning+blod=ägglosningsblödning)
Jag har tagit äl test samtidigt som när jag fick blod, och det visad positivt.
Japp! Har du äl kan du bli gravid ifall inga andra fel finns.
KAN MAN VERKLIGEN DET....?
Jag förstår inte riktigt hur ägget kan fästa i livmodern när man blöder... det känns som om att allt rinner ut....
Mmm.....
Äl-blödning brukar ju inte vara så intensiv och bara vara någon dag och det eventuella befruktade ägget ligger ju i äggledaren flera dar innan det vandrar ner i livmodern och fäster ju kanske först efter 10 dar så bli gravid kan man allt.
Men jag blöder rätt mycket... nästan om om att jag har mens... Men jag testade ju med ÄL test och det visa positivt...
Vi har iallafall haft sex hela veckan nu.. mmm...
Hur stor är chansen tror ni att jag kan bli med barn?
Blöder du så mycket? Låter som en mellanblödning och inte äl-blödning. Har du haft så innan? Regelbunden mens? Testat med ältest innanoch fått positivt när äl borde varit? Ibland man kan blöda fast man är gravid och äl-test kan visa positivt,men då borde du väl anat att du är gravid i så fall. Törs tyvärr inte sia om dina chanser ifall du blöder så mycket. Slutar det inte blöda borde du söka hjälp.
Men vad är mellanblödning....? Nu tar jag och googlar lite om mellanblödning....
Förresten, ja jag har testat men ÄL förr och det visade negativt innan.. när jag kollade med min gynläkare och enligt familjeliv uträkning skulle jag ju haft min ÄL runt den 1 juni... såå det måste ju kunna stämma...
HUr gick det sen? Var du gravid?