• Cecilia76

Era barns näsor...

Jag har en liten annorlunda undring och det är hur era barns näsor ser ut. Min älskade son har ingen klassisk bebisnäsa som är liten och utan utvecklat näsben utan den är ganska stor och utåtstående. Ni får inte missförstå mig och tro att jag tycker att detta är fult men jag tycker att alla andra barn som jag har sett har mindre näsor. Jag har funderat lite på detta de senaste dagarna och skulle därför vilja höra hur era barns näsor ser ut.
    Jag har fått en kommentar om att hans näsa är stor så det är kanske därför som jag börjat tänka på detta. Han är 7 veckor gammal och jag är mycket tacksam för svar.

• Svar på tråden Era barns näsor...
  • TheAngelMoM

tror inte du behöver oroa dig. alla näsor ser ju olika ut o det är ju inte dsirekt näsan man går efter *tycka*
    men du har inga bilder på lillen så jag kan inte säga något om näsans storlek heller

• Justess

Vår lilla son har en ovanlig uppnäsa . Sååå söt, iaf i mina ögon . Han ser lite ut som ett lyckotroll , om ni minns dem. De där söta trollen med uppnäsa.

• en liten en

hahaa...trollen kommer ja ihåg...har hört hela mitt liv att ja har likadan näsa som dom...speciellt när ja blåser upp överläppen om ni förstår.... iaf... Leo har ärvt den

• Cecilia76

Jag vet att näsan inte är allt men det känns inte så roligt att han har väldigt utmärkande näsa. Men det kan också bara vara jag som tycker det eftersom jag tittar mycket på den nu. Jag tycker att näsbenet är ganska stort redan och därför tänker jag på hur den kommer se ut när han blir stor. Jag har inte en liten näsa men när jag var liten så var den mindre än min sons. Kanske jättebarnsligt att tänka så här men jag kan inte riktigt släppa det.

• 2barn

Jag tror att din son kommer växa i sin näsa, hela dem är rätt oproportionerliga som nyfödda.

• Rebekka

jag säger som 2barn att jag tror också att din som kommer att växa in i sin näsa
    Min lille har en liten potatisnäsa som sin far

• Gisse the one and only

Titta dig omkring i släkten så ska du se att näsan redan finns där och att den ser helt normal ut. Barn växer ojämnt och han växer i sin näsa, jag lovar.

• Sara K

Stella har iofs en ganska liten näsa, men kollar jag på kort så ser den ju större ut när hon var 0-4 månader än vad den gör idag när hon är nästan 8 mån.
    Näsan växer nog inte lika fort som övriga ansiktet utan "stannar" nog av mer!

Alltså, han kommer nog växa i sin näsa snart!!

P.s jag förstås hur du känner dig..

• JooCee

Min son har en utmärkande näsa Världens finaste tycker mamma såklart! Han ser exakt ut som min pappa (morfar) gjorde som bebis, och han har ju växt i sin näsa.. så du ska inte oroa dig Den är väl förmodligen som du säger redan mer utvecklad än den "vanliga" bebisnäsan =)

• AmandaPitkänen

äsch vad spelar det för roll? Liten näsa, stor näsa? Lika härligt barn ändå skulle jag tro! Jag har väldigt utstående öron och jag har klarat mig alldeles utmärkt här i livet!

Svar på tråden Era barns näsor...