• österlen

mamma baddräkt eller bikini??

ska börja på gravid vatten gympa nu i slutet på september, vad är bäst en baddräkt eller en bikini? använder aldrig baddräkt annars.
    var köper man en som går på en gravid?
    kramar

• Svar på tråden mamma baddräkt eller bikini??
  • Gumsan77

Jag började vattengympa förra veckan och tänker köra med min gamla bikini. Den är ganska låg så det är inga problem med magen... än i alla fall ! Är i vecka 20. Hade ingen lust att köpa en gravidbaddräkt.

Kram från Gumsan

• axelsmamma

Jag har en oandvänd mamma baddräkt till salu om du är intresserad?

• axelsmamma

Jag har en oandvänd mamma baddräkt till salu om du är intresserad?

• österlen

vilken storlek?? hur ser den ut då??

• gummibears

Började förra veckan oxå med vattengympa. Hittade en mamma badräkt på slutrean (50:- på H&M). Annars var jag ute efter en bikiniöverdel (underdelen passar ju fortfarande men inte överdelen). Dock hittade jag aldrig någon som satt bekvämt, så det fick bli baddräkten.

• Karra1

Jag har haft bikini - kollade på baddräkt, men när jag var i v 30 så satt baddräkten fortfarande inte bra över magen så jag har fortsatt med bikini! Har bf på torsdag.

• norgesessan

när jag badade i somras(ute, och på badhuset) så använde jag en vanlig bikini.....fast jag hadde et linne i baddräktstyg utanpå, for brösten hadde växt endel.....det köpte jag från ellos katalogen for jättelänge sen.....

• Yllet

Bikini blev det för min del eftersom det var omöjligt att hitta en baddräkt med tillräckligt stöd för bysten (men så har jag numer G-kupa).

Triumph har bikini med separata delar där överdelen finns i BH-storlekar, upp till H-kupa tror jag det var. Dessutom finns byxor i olika modeller som matchar. Jag har ett par hipsters (låga & breda) som passar alldeles förträffligt under magen även nu i v37.

• Zazla

jag har också en helt oanvänd mammabaddräkt som jag köpte på gekås i sommras (det blev inget bad för min del.... Plastgrejen i grenen sitter kvar. Den är helt svart men ett snöre som går under brösten och i ändarna sitter två turkosa pärlor. Jag har inte ens provat den. Storleken vet jag inte säkert men jag skulle gissa på 40-42 typ.

• Mammis me Tindra

Annars finns det nya att köpa på Lindex, både bikini och baddräkt

• hjortronblomman

hej..använder en svart sportbh tillsammans med mina svarta bikinitrosor.. Helt suveränt! Simmar flera gånger i veckan och bh:n sitter där den sitter =)

Svar på tråden mamma baddräkt eller bikini??