mamma baddräkt eller bikini??
ska börja på gravid vatten gympa nu i slutet på september, vad är bäst en baddräkt eller en bikini? använder aldrig baddräkt annars.
var köper man en som går på en gravid?
kramar
ska börja på gravid vatten gympa nu i slutet på september, vad är bäst en baddräkt eller en bikini? använder aldrig baddräkt annars.
var köper man en som går på en gravid?
kramar
Jag började vattengympa förra veckan och tänker köra med min gamla bikini. Den är ganska låg så det är inga problem med magen... än i alla fall ! Är i vecka 20. Hade ingen lust att köpa en gravidbaddräkt.
Kram från Gumsan
Jag har en oandvänd mamma baddräkt till salu om du är intresserad?
Jag har en oandvänd mamma baddräkt till salu om du är intresserad?
vilken storlek?? hur ser den ut då??
Började förra veckan oxå med vattengympa. Hittade en mamma badräkt på slutrean (50:- på H&M). Annars var jag ute efter en bikiniöverdel (underdelen passar ju fortfarande men inte överdelen). Dock hittade jag aldrig någon som satt bekvämt, så det fick bli baddräkten.
Jag har haft bikini - kollade på baddräkt, men när jag var i v 30 så satt baddräkten fortfarande inte bra över magen så jag har fortsatt med bikini! Har bf på torsdag.
när jag badade i somras(ute, och på badhuset) så använde jag en vanlig bikini.....fast jag hadde et linne i baddräktstyg utanpå, for brösten hadde växt endel.....det köpte jag från ellos katalogen for jättelänge sen.....
Bikini blev det för min del eftersom det var omöjligt att hitta en baddräkt med tillräckligt stöd för bysten (men så har jag numer G-kupa).
Triumph har bikini med separata delar där överdelen finns i BH-storlekar, upp till H-kupa tror jag det var. Dessutom finns byxor i olika modeller som matchar. Jag har ett par hipsters (låga & breda) som passar alldeles förträffligt under magen även nu i v37.
jag har också en helt oanvänd mammabaddräkt som jag köpte på gekås i sommras (det blev inget bad för min del.... Plastgrejen i grenen sitter kvar. Den är helt svart men ett snöre som går under brösten och i ändarna sitter två turkosa pärlor. Jag har inte ens provat den. Storleken vet jag inte säkert men jag skulle gissa på 40-42 typ.
Annars finns det nya att köpa på Lindex, både bikini och baddräkt
hej..använder en svart sportbh tillsammans med mina svarta bikinitrosor.. Helt suveränt! Simmar flera gånger i veckan och bh:n sitter där den sitter =)