• FaRieTaLe

Barnkläder i Ullared.

Ska till Ullared snart och handla lite. Undrar om någon köpt barnkläder där som vet om det är bra kläder eller ska jag satsa på att köpa det någon annanstans?

• Svar på tråden Barnkläder i Ullared.
  • UngMamma02

det finns ett stort utbud av barkläder där... ska dit i okt igen å shoppa =)

• Gisse the one and only

Ullareds sortiment består av kläder från andra butikers lager. Så du kan hitta alla märken i Ullared, alltså är allt inte sämre där än någon annanstans

• FaRieTaLe

Ok, tack snälla! Finns det saker som nappflaskor och sånt där med? Lika bra att köra på med allt när man ändå är i farten!

• millou

Det finns allt utom blöjor...

• mira 82a

Det finns allt du kan tänka dig nappflaskor, nappar, våtservetter,bebiskläder, hakklappar, själsängslakan, vagg och barnvagnslakan, spjälskydd till sängen , snuttefiltar filtar gåstolar hoppgungor..........ja listan kan göras lång dom har i stort sett allt!
    Är det nåt speciellt du undrar över så fråga bara!

• norgesessan

vi köpte kläder till sonen på två och et halvt år, jättefina kläder....det var jättemycket nyfödd kläder också, men det behövde vi inte...vi hittade inget särskilt till oss..(jag och sambon) det finns jättemycket med leksaker, lego, fischer-price, allt möjligt....sen finns det mycket till bilen och sånt också, dvd, cd, om sam´bon ska med, bröd finns det faktiskt....vi köpte taco for en billig peng, chips, fast det var inte spec. billigt...jag hadde hört at amningsinlägg var så billligt, men det var det hällre inte...köpte endå...och pappersservetter......nappar, nappflaskor och sånt hadde dom......massor med underkläder har dom, shampo och sånna grejer, tvättmedel och mjukgöring, allt till köket.....tallriakr gardiner, nu orkar jag inte mer!!!!!

• hatte

Jag var där förra veckan, då hade dom newbornblöjor oxå!! Libero tror jag det var...

• SaraMolin

Ullared har hur mycket bra som helst. Min Julia har typ alla sina kläder därifrån....

• FaRieTaLe

Oj, då finns det allt! Vad glad jag blir! Kan knappt bärga mig tills jag får åka dit! Tjohoo!

• SaraMolin

Det är rena himmelriket att gå där! :) Min sambos föräldrar bor i Varberg. Det är perfekt, då har man barnvakt! :)

• norgesessan

det är olika vad dom har....så man kan inte lita på att det en kompis köpte finns där när man åker dit själv......tror det var en lastbil i halvtimmen som kom in med grejer.....

Svar på tråden Barnkläder i Ullared.