• Henrik33

Någon som provat ett "glory hole"?

Det låter onekligen rätt spännande. Nackdelen är ju att du kanske bögar till det utan att veta om det. Någon som testat?

• Svar på tråden Någon som provat ett "glory hole"?
  • Anonym

Hellre dör jag nog, faktiskt.

• Miss M V
    Anonym skrev 2009-06-08 11:38:10 följande:
    Hellre dör jag nog, faktiskt.
    Ha ha schysst svar.. Lite smått känslig??
    THE Slyna!
  • Miss M V

Vet inte vart du bor men det finns ett ställe i Stockholm som heter Manhattan, där finns det glory holes Iofs är stället sunkigt som fan men men 

THE Slyna!
  • pomeransen

Jag har inte testat, men är inte det eventuella ?bögandet? en del av poängen??

• Henrik33

Miss M V skrev 2009-06-08 11:42:58 följande:

Vet inte vart du bor men det finns ett ställe i Stockholm som heter Manhattan, där finns det glory holes Iofs är stället sunkigt som fan men men 
    För hetero eller finns det risk att man kör brunt?
  • Anonym
    Henrik33 skrev 2009-06-08 11:44:19 följande:
    Miss M V skrev 2009-06-08 11:42:58 följande: För hetero eller finns det risk att man kör brunt?
    Det är nog mer sannolikt än en "risk".
  • Henrik33

ok. Det låter ju inget vidare faktiskt. Fast egentligen... Det man inte vet har man inte ont av.

• Miss M V
    Henrik33 skrev 2009-06-08 11:44:19 följande:
    Miss M V skrev 2009-06-08 11:42:58 följande: För hetero eller finns det risk att man kör brunt?
    Kör brunt BIG TIME! De gånger jag varit där har jag varit den enda tjejen men jag kan ju varit där vid fel tillfälle och tidpunkt.
    THE Slyna!
  • Anonym

Miss M V skrev 2009-06-08 11:55:11 följande:

Kör brunt BIG TIME! De gånger jag varit där har jag varit den enda tjejen men jag kan ju varit där vid fel tillfälle och tidpunkt.
    Vad läckert!
    Vad har du gjort då? Berätta gärna mer om vilka som går där och hur det går till litegrann för oss som är nyfikna.
  • Anonym

vad är det? jag är för pryd för att googla..

Svar på tråden Någon som provat ett "glory hole"?