• Anonym (lessen)

Hur tar alla kändisar bort sina bristningar?? Mår kass av mina!!

Hur gör dom igentligen? Mina förstör hela mig känner jag. Hela magen, rumpan och låren är fyllda av röda jätte fula bristningar. Mår så dåligt av dom. Jag förstår inte, har helt ärligt Aldrig sätt en ända kändis med bristningar? Dom måste ju operera bort dom på något vis? Hur? Jag vet att dom bleknar med tiden MEN då finns det ju "silvriga" ränder där istället, det är nog inte så mycket finare.

Jag betalar hur mycket som helst ... nästan ... för att få bort dom.

• Svar på tråden Hur tar alla kändisar bort sina bristningar?? Mår kass av mina!!
  • challe 1

går inte att få bort vad jag förstått. antingen har kändisarna inga bristningar eller så retucheras det.

• Anonym

Kändisarna har ju ett helt team av dietister, tränare, stylister, hudterapeuter, massörer o.s.v. runt sig hela tiden, så de får nog superbehandlingar som gör att de inte får bristningar.
    Sen får man väl inte se så mycket kropp av storföderskorna? Har du sett Angelina Jolies och Jennifer Lopez osminkade magar efter tvillingarna?

• Anonym (lessen)
    Anonym skrev 2009-06-08 13:41:50 följande:
    Kändisarna har ju ett helt team av dietister, tränare, stylister, hudterapeuter, massörer o.s.v. runt sig hela tiden, så de får nog superbehandlingar som gör att de inte får bristningar. Sen får man väl inte se så mycket kropp av storföderskorna? Har du sett Angelina Jolies och Jennifer Lopez osminkade magar efter tvillingarna?
    Nä dom magarna har jag inte sätt, menar du att dom har bristningar? :O
  • Anonym

Anonym (lessen) skrev 2009-06-08 13:47:50 följande:

Nä dom magarna har jag inte sätt, menar du att dom har bristningar? :O
    Nej, exakt.
    Kändisar kan ju lika gärna ha bristningar också, eller hur? Det vet vi ju inte om de inte visar sina problemområden.
    De är också människor och bristningar är vanligare än man kan tro. Om det är en konsekvens av något så fint som att ha fött ett barn (som alla tycker är jättetufft!) är det väl inte bara en dålig sak?
  • Anonym

Det är väl ganska dumt att jämföra sig med kändisar, vad det än gäller. De flesta andra människor har ju inte precis samma förutsättningar.
    Du tror väl inte att en kändis skulle visa upp sina bristningar på bild?
    Antingen får de väl dem bortretuscherade eller så låter de helt enkelt bli att visa upp dem.

Om du ska må dåligt för något sådant, gör det så för att du jämför dig med typ kompisar eller nåt, men inte kändisar.

• AnnelieTyresö

Sen plockar ju kändisarna gärna ut sina ungar 1 mån innan oxå, för att slippa bli så stora, fru Beckham tex.

• Anonym

Dels är barnen utplockade tidigare, dels sminkar dom säkerligen magen om den nu ska synas. Jag har inga bristningar själv, men ytliga blodkärl och blåmärken på benen tex brukar jag sminka.

• Anonym (lessen)
    Anonym skrev 2009-06-08 14:30:24 följande:
    Dels är barnen utplockade tidigare, dels sminkar dom säkerligen magen om den nu ska synas. Jag har inga bristningar själv, men ytliga blodkärl och blåmärken på benen tex brukar jag sminka.
    Vad brukar du sminka dom med?
  • Anonym

Anonym (lessen) skrev 2009-06-08 14:31:37 följande:

Vad brukar du sminka dom med?
    Jag brukar ta en massa concealer och puder på det. Sen får man kanke avpassa vilken nyans det ska ha, beroende på om det är röda, blå eller vita märken man ska dölja. Jag har sett att även manliga artister brukar sminka åtminstone händerna om dom har långärmat
  • AnnelieTyresö

Fru Beckham har bristningar så hon anv bara baddräkt.

• sommar123

Hej, Jag använder dermaroller på mina bristningar. Har börjat för en vecka sen, de ser lite finare ut redan nu, men vi får se vad resultatet blir om några veckor. Beställde den på dermaroller-planet.com . Annars finns laser behandling, men det är dyrt och gör ganska ont! Dessutom finns endel risker med det.

Svar på tråden Hur tar alla kändisar bort sina bristningar?? Mår kass av mina!!