Text i dopkort?
Jag har gjort ett eget dopkort som ska ges bort på söndag. Men vad ska man skriva på insidan? Utsidan vet jag inte om jag ska skriva nåt om, hade gärna lagt in bild på det men är rädd att någon ser det för tidigt hehe
Jag har gjort ett eget dopkort som ska ges bort på söndag. Men vad ska man skriva på insidan? Utsidan vet jag inte om jag ska skriva nåt om, hade gärna lagt in bild på det men är rädd att någon ser det för tidigt hehe
www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_inbjudningskort_dop
här kan du få tips,fins färdiga mallar med.
oj, det kanske tolkades fel..är inte jag som ska ha dopet, utan ska ge bort en doppresent och eget gjort kort till..och vill skriva nåt lite mer än: till minne av dopdagen eller så
Kan kanske vara något att skriva en fin dikt eller så på insidan (jag gör det varje år till mina barn). Eller några fina ord om barnet i fråga, första gången du träffade detta barn eller när han/hon kom till världen.
haha jag som e snurrig kanske med... Sorry. En vän till mig hittade en sångtext å skrev några rader ur den vid ett dop, passade bra. :)