• 76an

Nån som har erfarenhet av KirurgCentrum?

Ja som det står i rubriken så undrar jag om nån har varit där och som känner till deras kirurger, är dom bra?

• Svar på tråden Nån som har erfarenhet av KirurgCentrum?
  • stockholmtjejen

Ja jag har gjort en operation där! Dr Michael Olenieus heter min kirurg. Han är väldigt bra, kan jag varmt rekommendera!

• Jennie Brunflo

Min vännina har gjort en operation där och hon är mycket nöjd.
    Även hennes väninnor har gjort operationer där och de är nöjda.

• magizmaka

Här är en till som har blivit opererad av Michael Olenius. Jag var mycket nöjd med honom!! Han är väldigt proffessionell och trevlig var han också.

• allin

Michael Olenius är en kanonbra kirurg på Kirurgcentrum.

• 76an

Oki, hade tänkt att operara mig där men kollade då upp han och han har 4 eller 5 anmälningar på sig, det är ju inge vidare, så nu vet jag inte längre hur jag ska göra! Nån annan nån som kan rekommendera nån annan kirurg? Eller vad säger ni tjejer?

• magizmaka

Tror att det är många kirurger som blir anmälda. Jag har ingenting att klaga på vad gäller Michael Olenius eller kirurgcentrum och dom var väldigt noga med att informera om att man får ärr efter operationen. Läste i Se&Hör att Olenius har opererat drottning Silvia.. det ni

Lycka till med val av kirurg.

• Kusin Vitamin

Tror inte att man kan gå på hur många anmälningar som en viss person har, utan snarare UTFÄRDADE erinran eller varningar. Massor av folk som anmäler hejvilt inom sjukvården idag, ibland utan grund.

• 76an

Det är sant de Kusin Vitamin.....jag har iallafall bokat en tid hos kirurgcentrum hos Michael Olenius nästa vecka fick jag komma, hon var supertrevlig i telefonen tjejen som svarade. Bokade även tid på kosmetisk kirurgi som har kontor i Sthlm så jag fick tid samma dag, men ska avboka den tror jag, man får ju inte ens träffa kirurgen som ska operera en utan man får träffa en sköterska, man vill ju för sjutton träffa den som ska operara en innan.

• nyponsoppa

Dr Michael Olenieus var min läkare när jag förstorade brösten för några år sedan. han var jättebra. O sjuksköterskan Ami var jättegullig som kom o tittade till mig flera gånger under natten.

Svar på tråden Nån som har erfarenhet av KirurgCentrum?