• Anonym

Penis förlängning/förstoring ?

Är det inte konstigt att man inte kommit på något bra sett att göra en penis förlängning/förstoring ? Jag menar människan är ju kapabel att göra dom allra mest tekniska saker man kan tänka sig men en föstoring går dom bet på. Det går ju att göra nu också men det verkar funka dåligt och med vissa skräck exemplar som man har läst om så skulle jag aldrig utsätta mej för det nu.

Jag har strax över 15cm i längd och 14.5 i omkrets själv och jag skulle lätt lägga 50000 för att ha 25 # 19 eller nåt liknande. Jag har inga problem att tillfredställa tjejer nu heller så det är inte det som det handlar om. Skulle vara lite läckert bara..svårt att förklara. Vore kanske jobbigt för vissa tjejer som inte gillar stora om alla killar hade en 25:a i byxan..haha.

Nån mer som känner så ? Dom kanske har kommit på nånting bra när jag är 70år eller nåt..då jävlar tjejer får ni se upp :)

• Svar på tråden Penis förlängning/förstoring ?
  • JKnas

Nä jag är nöjd med min på 17X~14. Tanken att göra den större har aldrig fallit mig in.

• Anonym (läkare)

men du har fel Det finns op metoder att göra den längre.Tala med plastikirurg

• Anonym (blowjob)

Vet du hur stor en 25 x 19 är? Med den omkretsen kan du glömma avsugningar. 14,5 runt om är väl en ganska grov kuk.

• Anonym (11111)

var glad för det du har;) tror nog du har en rätt vanlig stl på snoppen.så länge man kan sin sak brukar det inte vara något problem.betala 50 papp för något som redan är fullt fungerande fattar jag inte vitsen med.....

• valkyria83

Finns ju "pump" som du kan köpa som gör din kära ägodel både längre o grövre...skaffa sån ist...

• Anonym (Lisa M)

Dom killar som har mindre än 15 cm borde faktiskt kunna få penisförstoring betald av staten. Det måste ju vara ett rent helvete att vara kille och ha för liten...ingen sex å ingen kärlek...

Hoppas att killar kan få hjälp, snart!

• Clobberella

Anonym (Lisa M) skrev 2009-06-29 11:41:54 följande:

Dom killar som har mindre än 15 cm borde faktiskt kunna få penisförstoring betald av staten. Det måste ju vara ett rent helvete att vara kille och ha för liten...ingen sex å ingen kärlek... Hoppas att killar kan få hjälp, snart!
    Alla tjejer gillar inte stora snoppar...
  • Kallemannen
    Clobberella skrev 2009-06-29 12:19:31 följande:
    Eller så är dom inte så slappa i underlivet att dom inte behöver mosterkukar för att känna något....
  • Kallemannen
    Anonym skrev 2009-06-08 18:44:06 följande:
    Är det inte konstigt att man inte kommit på något bra sett att göra en penis förlängning/förstoring ? Jag menar människan är ju kapabel att göra dom allra mest tekniska saker man kan tänka sig men en föstoring går dom bet på. Det går ju att göra nu också men det verkar funka dåligt och med vissa skräck exemplar som man har läst om så skulle jag aldrig utsätta mej för det nu.Jag har strax över 15cm i längd och 14.5 i omkrets själv och jag skulle lätt lägga 50000 för att ha 25 # 19 eller nåt liknande. Jag har inga problem att tillfredställa tjejer nu heller så det är inte det som det handlar om. Skulle vara lite läckert bara..svårt att förklara. Vore kanske jobbigt för vissa tjejer som inte gillar stora om alla killar hade en 25:a i byxan..haha.Nån mer som känner så ? Dom kanske har kommit på nånting bra när jag är 70år eller nåt..då jävlar tjejer får ni se upp :)
    Men vad fasen skall med en så stor snopp??? Du lär ju inte kunna använda den till normal sex i alla fall! Min är 21cm och jag går alltid vara försiktig med att inte komma in för långt och göra illa tjejen när jag älskar.
  • Clobberella
    Kallemannen skrev 2009-06-29 13:15:44 följande:
    Eller så är dom inte så slappa i underlivet att dom inte behöver mosterkukar för att känna något....
    Slapphet har jag ingen erfarenhet av så det kan jag inte uttala mig om
  • Kallemannen
    Clobberella skrev 2009-06-29 13:56:14 följande:
    Slapphet har jag ingen erfarenhet av så det kan jag inte uttala mig om
    det var nog mer riktat till "Lisa M"....
  • Anonym (Lisa M)
    Clobberella skrev 2009-06-29 12:19:31 följande:
    Inte alla, men de flesta....;)
  • Anonym

Nä, jag tycker inte om så stora. På nästan alla ställningar nuddar penisen vid livmodern och gör extremt ont. Nä, jag gillar inte så stora.

• Anonym (Djingis Kahn)

Finns det någon attrapp som man kan ha i brallan när den är slak?

• Anonym (lo)
    Kallemannen skrev 2009-06-29 13:15:44 följande:
  • Anonym (lo)
    Anonym skrev 2009-06-30 12:14:31 följande:
    Nä, jag tycker inte om så stora. På nästan alla ställningar nuddar penisen vid livmodern och gör extremt ont. Nä, jag gillar inte så stora.
  • Anonym (Hingsten)
    Lars3011 skrev 2014-07-22 06:57:55 följande:

Penis Extender  - sv.gneticsextender.com/&a_bid=e290f628 Grym produkt! Jag har fått en större penis efter 10 veckor, kommer att fortsätta använda den!

Hur många timmar om dagen använder du den? Och hur stor kuk hade du när du började?
  • Binary
    Anonym (Hingsten) skrev 2014-07-22 08:24:11 följande:
    Hur många timmar om dagen använder du den? Och hur stor kuk hade du när du började?

du är medveten om att det ovanför dig är ett klassiskt spammeddelande som finns på ett gäng siter till?

Jag skulle rekommendera dig att kolla dokumentären "unhung hero"

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (Djingis Kahn)

Köp en attrapp som du kan sätt runt mackapären. Helst med elvärme så den känns naturlig. Den skall också vara elastisk så den inte ramlar av när kuken slaknar efteråt.

Svar på tråden Penis förlängning/förstoring ?