• ikeafreak

Vart kan jag köpa Lyckospindlar?

Hej!
    Jag var på Noliamässan och hittade ursöta spindlar av ull som bara kostade 20 kr styck, och det fanns i flera färger. Jag hade bara råd med 3 stycken och nu undrar jag om det är någon som vet vart man kan köpa fler? Känns lite drygt att gå och vänta tills nästa gång det är Noliamässa här, alltså om 2 år. Finns det ingen hemsida på internet som man kan beställa från? Eller om någon vet någon affär i Umeå?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-06 13:48:10:
    Bilder finns i mitt galleri ifall det inte är någon som vet vad en lyckospindel är

• Svar på tråden Vart kan jag köpa Lyckospindlar?
  • gyro

du minns inte vad utställaren som gjorde dom hette?

• gyro

det verkar vara detta du söker

Tomtar o Sånt monternr. 444
    Tomtar och Troll handsydda i ull och fårskinn.

vet inte hur du ska komma i kontakt med dom som har den kanske du kan maila ansvariga för mässan?

• giz

ååååååå villka troll...... vill ha vill ha.........

• ikeafreak

gyro-> Japp precis den där tanten va det som sålde dom, tänkte lägga in den bilden i galleriet först. Jag vet redan den där informationen men tack endå! Jag får ringa eller maila Nolia och fråga vad företaget heter, åsså får jag ringa dom och höra efter.

• giz

ikea: hojta då du vet, för ett sånt troll måste jag haaaaaaaaaaa

• Cuthalion

Info från hantverksmässan i båstad

265, Tomtar o sånt, Inga-Lill, Öhgren, Ösmo, Tomtar och troll i ull och fårskinn.

privatpersoner.eniro.se/query&searchword=inga-lill+%F6hgren&searcharea=&what=wphone

• ikeafreak

giz-> Jaha så du vill ha trollet? Men såna ulltroll finns ju att köpa över internet. Kommer inte på nån adress utantill nu, men kan kolla runt lite. Har för mej att jag surfade in på en bra sida igår me tomtar, ska se om jag hitta igen den. Men jag har problem med att hitta vart man kan köpa spindlarna.....

• Cuthalion

ikeafreak

Följ länken i mitt förra inlägg så får Du telefonnumret till hon som står som kontaktperson för "Tomtar o sånt" som tydligen skall sälja lyckospindlar as well

• ikeafreak

Cinzano-> Tack! Ska ringa o fråga! Men jag antar att hon inte har nån hemsida och skickar spindlarna, hon åker säkert bara runt på mässorna.....men det e ju alltid värt att ringa o fråga allafall =)

• djmugg

Jag köpte min spindel i övre Dalarna, kommer inte ihåg om det var Rättvik eller Leksand.
    Så de verkar säljas lite överallt då kanske. De finns kanske på hemslöjdsbutiker eller liknande.

• LillaÄrtan

puffar då jag också vill ha massa spindlar

Svar på tråden Vart kan jag köpa Lyckospindlar?