Blir ni trötta av Postafen?
Hej
Jag är gravid i v 10 och mår väldigt illa. Åtminstone så att det påverkar min vardag. Jag orkar inte göra någonting och kan inte laga mat till barnen utan att ta pauser hela tiden för att gå ut och andas luft.
I går testade jag Postafen som jag hade hemma (eftersom jag använder dem för åksjuka) och de funkade! VILKEN LYCKA!
MEN.... jag bli så ohyggligt trött av dem! Jag orkar ingenting och kan nästan inte köra bil! Igår höll jag bokstavligen talat på att somna vid ratten. Jag halvblundade och tyckte det var en utmärkt kombination till att vila ögonen, men ändå se skapligt... *smart* Det gick snart upp för mig att det är fullkomligt livsfarligt att köra bil när man är så trött att man lätt hade kunnat somna.
Jag somnade när jag skulle natta barnen kl 19.30. Vaknade i min äldsta sons säng en timma senare för att upptäcka att sängen var tom! Då satt han och kollade på TV! Men jag hade inte ens märkt att jag hade somnat!
Är det normalt att vara så här trött? Går det över? Jag hoppas kunna sluta med tabletterna nån gång i v 14 då illamåendet nästan alltid har gått över på mig..