gifta sig för andra gången???
Några här som gift sig flera gånger?
Jag har varit gift en gång tidigare (gifte mig ung och tidigt i mitt förra förhållande). Min nya sambo friade men jag vet inte om jag vill/vågar gifta mig igen. Jag har haft min möhippa, mitt bröllop med massa gäster och jag skäms lite att mitt äktenskap blev misslyckat och att sedan gifta mig igen, folk kanske pratar... Jag vet, jag borde strunta i det och satsa men påverkas så mycket av vad folk tänker och hur de reagerar.
Samtidigt så vill min sambo gifta sig med mig. Jag är enligt honom hans livskärlek osv och han vill ha fint bröllop med gäster för att visa det samt se mig i en vit klänning.
Jag känner mig så dum att bjuda samma personer till ett bröllop till. Det är ju dyrt med presenter osv. Man kan ju skippa presenter men dem jag känner skulle aldrig gå på röllop utan en present oavsett vad man sagt.
Jag känner lite dubbelt. Jag vill bli hans fru och vill ge han det han önskar för han har aldrig varit gift men samtidigt så känns det lite konstigt. Kanske kan mötas i mitten och ha mindra bröllop..jag vet inte.
Nu ska vi få vårt första barn i oktober, vilket egentligen är större än ett bröllop. Varför känns bröllopet större???
Så nu frågar jag er som har varit med om detta, hur har ni gjort?