Vart ringa om man vill anmäla någon som parkerat på ens pakering???
Vart ska jag ringa när någon parkerat på min parkeringsplats vilken jag betalar för?Det gäller Gbg området, någon som vet???
Vart ska jag ringa när någon parkerat på min parkeringsplats vilken jag betalar för?Det gäller Gbg området, någon som vet???
Det beror väl på vem som äger parkeringen..
Händer det ofta eller är det en engångsföreteelse?
..hos oss är det samma som störnings jouren, dvs Securitas. min hyresvärd har gett de rätt att ge böter här.
har ni inte nån info tavla i trapphuset? nr man kan ringa ang problem?
Ta upp bilnummer och ring till bilregistret för ägar uppgifter eller kolla via internet vem som äger bilen som parkerar fel och ring till dom själv.
ring till securitas... det gjorde en kompis till mig när någon hade ställt sig på hennes parkering. det var dom som hade hand om det. eller så ringer du till din hyresvärd om du hyr.
Det händer 1-2 ggr i månad. Vem som äger parkering är väl föreningen, men jag betalar ju för den varje månad för att parkera.
Ska jag kontakta föreningen? Tror snarare jag bör kontakta nåt p-bolag, men vilket?
Snubben som parkerat där nu bör ju få böter. Han står på hyrd plats. Jag kan inte parkera min bil.
1.Kolla upp vem som äger bilen via Vägverket så ringer du personen som parkerat på din plats. Finns en fiffig sms tjänst.
2. Ring din hyresvärd/bostadsförening och kolla vilka det är som lappar i erat område.
3. Ställ din egen bil bakom.
Kolla med din förening vem som förvaltar parkeringsplatserna åt er så kan du ringa till det bolaget.
ring dom som har hand om störningsjouren.. de har ja gjort många gånger.. då har dom fått böter och en gång så forslades bilen bort.. sen dess har dom inte stått på min parkering.. :)
Anmäl honom till Polisen för egenmäktigt förfarande, så kommer nog problemet snart vara ur världen.
Ord blind skrev 2009-06-10 15:59:28 följande: