• red rose 06

hotell, Viva Bahia i Alcudia?

ngn som varit där?
    hur upplevde ni det?

• Svar på tråden hotell, Viva Bahia i Alcudia?
  • Karisma

Har just kommit hem från viva sunrise i alcudia och måste ju säga att viva konceptet är suveränt. De hade mkt underhållning för barn och bra buffe. Ja vi kommer absolut åka tillbaka till viva sunrise.

Men som sagt viva konceptet är ngt jag gillar iaf, extra bra för barnfamiljer. Just viva Bahia vet jag dock inget om.

/K

• red rose 06

tack för svar! vi ska till viva bahia, heter hitellet, det e sungarden , med ving?
    om du har hört ngt??

• Karisma

Jo viva bahia tillhör viva konceptet så jag har hört talas om det, det kommer garangterat bli lyckat för er. Vi kom hem igår, vill tillbaka (fast det var dyrt på mallis) .

Finns viva tropic åxå i alcudia, finns fler med viva koncept åxå men kommer inte ihåg namnen. Allt är ving.

bahia vet jag inte var det ligger men jag tyckte iaf att sunrise hade bättre läge än tropic.

Hur gamla är era barn?

Deras B.U.F.O funclub är suverän, barnen älskade underhållningen och aktiviteterna. (mest för barn från 3år, men yngre dansade med åxå på kvällen. )De hade flera entertainers som ledde allt för både vuxna och barn.

/K

• Kathina

jag har varit på det hotellet för två år sedan med våra barn de var då 5 och 3 år gamla jätte bra ställe bra mat och bra ställe jag tyckte bara att det var en bit in till staden men jag har svårt att ligga still för länge på samma ställe men annars var det jätte bra där....

Svar på tråden hotell, Viva Bahia i Alcudia?