Så. Den felaktiga är returnerad och den jag trodde jag köpte från början införskaffad. Ruskigt dyr är den, 1600 kr på OnOff.
Om du funderar på att köpa en. SE TILL ATT DET VERKLIGEN ÄR EN SOM TÅL ATT VARA UNDER VATTEN!!! Enda synliga skillnaden mellan en Braun Xpressive 7781 och en Braun Xpressive 7781 Wet Dry är att knapparna är vita på den som inte tål vatten och blå på den som tål vatten. Det står Wet Dry på vänstra kanten på kartongen. I övrigt lika.
Braun Silk-épil Xpressive (7781 Wet Dry):
Jag tycker den verkar kanon! Har bara använt den en gång. Då badade jag först några minuter, peelade benen och körde sen epilatorn under vatten. Gjorde inte ett dugg ont!!!
Det har gått nästan en vecka. Inga inåtväxta hårstrån än. Körde maskinen lite för snabbt över vissa delar, så där är det stubb eftersom håren slitits av - inte ryckts ut.
Har som plan att göra om samma procedur varje vecka. Bada, peela, epilera. På så sätt hoppas jag slippa inåtvuxna hår. Använde nybörjarmunstycket som ska vara lite skonsammare första gången, men funderar på att testa det andra munstycket för snabbare epilering nästa gång.