Han vägrar hjälpa till hemma!
Min snart femtonårige son behandlar mig så illa och jag sa så dumma saker när vi grälade nyss...
Det började med att han sa "fixa ett par rena byxor till mig imorgon" Jag tyckte att han kunde ta fram dom byxor som skulle tvättas. Han vägrade och då sa jag att då kunde han ha skitiga byxor om han inte ens kunde plocka fram dom så att jag kunde tvätta dom. Då sa han att han tyckte jag var en jävla dålig morsa som inte tar hand om mina barn. Han tycker att en mamma ska sköta om sina barn och dom ska inte behöva göra någonting. Till saken hör att hans kompis mamma gör allting åt sin pojke som är lika gammal som min son.. hon t.o.m bäddar hans säng och städar hans rum. Men jag vill inte bli behandlad som en betjänt. Han hävdade envist att det var en mammas roll. Jag sa att jag tyckte att han hade en hemsk syn på kvinnor sen sa jag "Stackars den som blir din fru om du resonerar så" Dumt sagt jag vet.
Sen så hade vi bestämt att han skulle hålla sig inne ikväll för han har misskött en del andra saker, men nu hade han bestämt sig för att han skulle ut. Jag sa att han inte fick och han sa "Som om jag bryr mig? Vad fan ska du göra för att hindra mig?" Jag sa att han inte skulle få sin månadspeng. Då sa han "Skiter väl jag i, du är ju så jävla snål ändå så. Det är fan ett barns rättighet att få pengar. Men du är ju en jävla idiot så du tar dina barns pengar!"
Sen när jag sa att han skulle vara hemma klockan tio så sa han "Ha det kan du ju glömma." Nu var jag heligt förbannad och sa "Om du inte kommer hem kl tio blir det synd om dig!" då svartnade hans blick och han sa "Hotar du mig va???!" Där brast det och jag sa "Du får flytta hem till din pappa igen.. jag orkar inte mer nu!"
Då skrek han "Fine, jag vill ändå inte bo med dig din satans idiot!!"
Jag fattar inte hur jag kunde säga så.. nu kommer han aldrig förlåta mig.. Jag blev desperat och fick panik.. Men hur kunde jag säga så?? Hans pappa som har varit så dum mot honom och så säger jag så.. Jag vill bara gå och gömma mig. Jag fixar inte det här!