• Sirendes

Värk på insidan av låren (nästan mot ljumskarna)

Hej! Har idag känt av som träningsvärk på insidan av låren, högt upp mot ljumskarna nästan men inte så långt "fram". Har nåt vagt minne av att jag kände samma eller liknande under slutet av min förra graviditet (hade för mig att det var senare då), någon som vet vad det kan vara eller känner samma?

• Svar på tråden Värk på insidan av låren (nästan mot ljumskarna)
  • camas

det är väl bäckenet som luckras upp... typ... jag hade samma... känndes som om hela benen skulle lossna från kroppen...

Filip 041227 och Tea 080401
  • JessicaJonkoping
    Sirendes skrev 2009-06-11 16:53:01 följande:
    Hej! Har idag känt av som träningsvärk på insidan av låren, högt upp mot ljumskarna nästan men inte så långt "fram". Har nåt vagt minne av att jag kände samma eller liknande under slutet av min förra graviditet (hade för mig att det var senare då), någon som vet vad det kan vara eller känner samma?
    På mig domnar det i ljumskarna, fattar inte va de e alls, men de e säkert som de ska haha
  • Tricky

Det är nog foglossning. Jag har det och har ont där samt i höfterna.

Gå inte långa sträcker och vagga inte utan var mer som en robot. Undvik bla. damsugning och plock i ur diskmaskin är råd jag fått.

• j80

Känner på samma ställe, trodde oxå det var världens träningsvärk först men tyckte det var konstigt när jag knappt gjort nåt mer än promenerat :)

Har dock blivit bättre igen och känner inte av det så ofta längre, är i v 33 nu och har känt bra i flera veckor.

• j80

Glömde skriva att jag antar det rör sig om foglossning :)

Svar på tråden Värk på insidan av låren (nästan mot ljumskarna)