Dålig och ont i magen i slutet av graviditeten?
Fler som i sluttampen mår illa och blivit dåliga i magen. Känner mig inte sjuk men jag blir lätt dålig i magen och mår lite illa på morgonen när jag går upp. Är det vanligt att man kan må så här?
Fler som i sluttampen mår illa och blivit dåliga i magen. Känner mig inte sjuk men jag blir lätt dålig i magen och mår lite illa på morgonen när jag går upp. Är det vanligt att man kan må så här?
Hi hi jag sprang på toa och bajsade 8 ggr i går...trodde att nåt var på g...men nej då..känne ingenting!
Min mage har också blivit sämre - kommer alla möjliga ljud från där bak.. hehe och måste också springa på toa och lätta på trycket lite då och då. Känns inte så fräscht. Mår lite illa om jag äter för mycket (vilket jag gör rätt ofta nu på grund av tristess av att vänta på att bebben ska komma ut är BF +9 idag
)
Jag är gravid i vecka 29 så det är väl inte riktigt slutampen ännu, men jag mår oxå illa på morgonen och är kass i magen. kanske är det nån bacill eller så är det järntabletterna?
Hej
jag är i v31, och har otroligt ont i magen och är jätte kass i magen, får springa på toa hela tiden, varit i nu i ca 2 veckor. har ingen aning om vad det beror på?
Skönt att jag inte är ensam iallafall :)
Igår var det en rörmokare här och fixade vår gästtoa. Han var tvungen att koppla bort vattnet i någon timme. Självklart blev jag hur nödig som helst just då. Fick ta bilen och åka iväg ut i skogen, annars hade jag nog bajsat på mig=)
Jag är övertygad om att det var all bulldeg jag fick i mig i går morse=)
Jag är i v 38
Oh ja! Jag e jätte dålig i magen och mår illa..men e bara i v.36 så det e inte riktigt sluttampen för mig..men dålig i magen e jag!