• Luddvar

Felkod på induktionshäll!

Är det någon här som råkat ut för att få en felkod på er induktionshäll? Min ( Whirlpool) blinkade nyss med siffran 5 men det försvann igen ganska snabbt.

Jag undrar ju nu vad det kan betyda men i produktionsbladet står det bara att det kan komma felkoder men inte vad det innebär.

• Svar på tråden Felkod på induktionshäll!
  • ebben

onej- det lät avancerat!!
    vi ska köpa ny spis-induktions...........visste ej att det var så komplicerat!

• Luddvar

Joho. Det är tydligen väldigt hemligt för en vanlig dödlig vad de här koderna betyder. Fånigt. Jag har inte tänkt att skruva isär skiten men jag hade gärna velat veta vad det betyder..

• Joico

Jag har ingen aning.., men kanske vore det till någon hjälp att veta vad modellen heter? :s

• Luddvar

Äh. Spelar det någon roll? Om man har en induktionshäll som visat felkod 5 så lär det handla om samma sak som med min felkodande häll det är jag helt övertygad om.

• Joico

Ok.

Luddvar skrev 2009-06-12 20:37:19 följande:
    Äh. Spelar det någon roll? Om man har en induktionshäll som visat felkod 5 så lär det handla om samma sak som med min felkodande häll det är jag helt övertygad om.
  • Luddvar
    Joico skrev 2009-06-12 20:41:19 följande:
    Ok.
    Men tack för att du brydde dig för du puffade du ju runt min tråd lite.
  • Luddvar
    Joico skrev 2009-06-12 20:43:59 följande:
    www.justfuckinggoogleit.com
    Vilken humorist du är. Du tror inte jag gjort det redan eller? Det hjälpte inte att googla. Då hade jag inte ställt min fråga här.
Svar på tråden Felkod på induktionshäll!