• Anonym (orolig mor)

Son som skadat snoppen :(

Min ögonsten har precis lärt sig cykla för en vecka sen. Han är super duktig men så hände det en olycka ikväll. Det hade regnat lite lätt å det ligger fortfarande en del grus kvar där han cyklade. Han fick lite av en sladd å cykeln hamnade med en kraftig smäll mellan benen på han. Han är 4½ år. Han skrek till ordentligt, fick inte fram riktigt var han slagit sig då jag själv inte såg hela händelsen. Han har dock kissat å blev lugn på någon minut men nu är jag sådär löjligt orolig.

Kan han ha skadat sitt organ mer än det syns? Det är lite svullet å det kommer säkert bli blått. Vi pratade direkt där på med 1177 å dom lugnade oss lite.

Någon vars barn skadat sig på pungen/snoppen?

• Svar på tråden Son som skadat snoppen :(
  • LJ87

jag ahr själv inga barn men ja kan tänka mig att detta är ganska vanligt bland små killar som precis lärt sig o cykla.. är säkert ingen fara men avvakta under helgen o blir de bärre kan du ju kontakta vc på måndag.. men som sagt tror de är vanligt bland killar i de nåldern, även tjejer säkert med!

• Marma

Har en 4åring somjag tycker slår sig konstant på snoppen. tom att han e försiktgi i vissa situationer just för han vet att det gör ont. Men håll koll på det o minskar inte svullnaden så sk ani nog åka o kolla det. Mina har slagit sig på snoppen mycket o haft riktigt ont nån gång men alltid blivit bra efter24timmar typ, har dock aldrig fått blåmärke

• Anonym (3barn)

pungen är ju väldigt känslig, snoppen tål lite mer . Jag tycker du kan rådfråga Bvc
    eller om smärta kvar står ring jukvårdsupplysningen

• Anonym (orolig mor)

Jag vet när min syster halkade av pedalen då hon skulle prova mammas cykel och landade fel. Det blödde mellan benen på henne. På min son kom det dock inget blod men man ser var han slagit sig i form av svullnad och blå/rött märke

Jag tänkte när han somnade, tänk om han inte kan få barn så jäkla knäpp är jag när jag försöker gräva ner mig i mina onda tankar

• Anonym (3barn)

Sjukvårdsupplysningen

• Marma

Anonym (orolig mor) skrev 2009-06-12 23:45:40 följande:

Jag vet när min syster halkade av pedalen då hon skulle prova mammas cykel och landade fel. Det blödde mellan benen på henne. På min son kom det dock inget blod men man ser var han slagit sig i form av svullnad och blå/rött märke Jag tänkte när han somnade, tänk om han inte kan få barn så jäkla knäpp är jag när jag försöker gräva ner mig i mina onda tankar
    Ähh, det att ha inte kan få barn kan du nog sluta tänka på, fan min man har pissat på elstängsel o lyckast avla fram 3 barn
  • Anonym (orolig mor)
    SmåläningsMamman skrev 2009-06-12 23:48:07 följande:
    Anonym (orolig mor) skrev 2009-06-12 23:45:40 följande:
    Ähh, det att ha inte kan få barn kan du nog sluta tänka på, fan min man har pissat på elstängsel o lyckast avla fram 3 barn
    hahahhahahah detta var det roligaste på hela dan. Ska nog nanna jobbat 06-18 å sluta svalma...

tusen tack för era svar, kände en lättnad av att bara skriva av mig lite...
Svar på tråden Son som skadat snoppen :(