Persienn eller rullgardin för barnrum?
Vet ni var? Länka gärna..
Mvh
Vet ni var? Länka gärna..
Mvh
Jag köpte en vit TUPPLUR rullgardin på ikea för 200 kr, ska måla Nalle Puh på den
Vad ska du måla med för färg? Låter som att färgen kommer spricka när rullgardinen rullas upp och ner...
Vi en helsvart TUPPLUR rullgardin från IKEA för att det ska bli så mörkt som möjligt... Den är ju bara nere när barnen sover, så motiv känns överflödigt! Det kan man ju ha på gardiner istället....
Jag har oxå en vit Tupplur. Gillar dem
Tjejerna har rosa resp gula väggar, så det bryter av fint med vitt. (säger jag som inte skulle lyckas måla nåt om jag så kämpade i månader
Vi har persienn, men det är inte alltid vi kommer ihåg att dra ner den (egentligen väldigt sällan vi kommer ihåg det..).
Måste bara fråga om det där med helvit... mörklägger den verkligen helt? Alltså helt kan det ju aldrig bli eftersom det blir springor vid väggen, men det känns som att det borde bli betydligt ljusare med vit än med svart...?!?
Våra barn sover verkligen mycket bättre när det är mörkt, så för oss skulle det vara otänkbart att klara oss utan rullgardin... Hur kan man klara sig till och med utan att dra ner persiennen? När lägger sig barnen då? Skulle aldrig själv sova bra utan ett mörkt rum, och då lägger vi oss ju ändå sent i förhållande till barnen! Våra är iofs väldigt små (6mån och 1,5år), men de lägger sig redan runt 18 och skulle aldrig somna så bra om det var ljust i rummet!
Har en svart rullgardin från IKEA, funkar inte med enbart de vita persienner som finns i fönstrena redan tyvärr... men nu mörkläggs det mkt bra :)