• Anonym (K)

vibrator stimulans vid samlag

hej jag skulle vilja ha tips på bra vibrator som man kan använda vid samlag för att stimumlera då jag har svårt för att få orgasm
    är det någon några som har tips på en bra?
    jag har rabbit den är kanon att använda när man är själv men jag tycker att den blir för stor när han är inne i mig
    tips tack snälla

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-13 15:19
    kan passa på att fråga om någon har tips på erotiska filmer också med handling inte ren porrfilm alltså

• Svar på tråden vibrator stimulans vid samlag
  • Poesei

Det absolut bästa under samlag är en We-Vibe! www.poeme.se/product.aspx

Den är helt grym och skön för både tjej och kille. Jag rekommenderar den varmt.

Alternativ är ju någon typ av vibrerande kukring. Finns ju massor av olika så där är det bara att testa sig fram.

Filmer jag rekommenderar är: Pink Prison, Constance, the Gift m.fl.

• Valle

Hej Vi använder en kukring ibland....
    Det e bra för mig, håller lite längre och vibrerar skönt öven för oss killar..
    Sedan kommer man åt tjejens klitoris sååå gott.

Underbart att bara ligga o gnida vibratordelen mot hennes klitta och retas med lite roterande rörelser med kuken...

• Anonym (slampan)
    Poesei skrev 2009-06-15 10:19:35 följande:
    Det absolut bästa under samlag är en We-Vibe! www.poeme.se/product.aspx
    Jag är lite sugen på den, men hur används den? Det står att den passar utmärkt mellan två människor som älskar (rys, jag vill skriva "knullar") men jag tycker det skulle bli rörigt. Så, hur? ;)
  • Lis Alm

Gillar du rabbit så kan det väl vara ide att sätta något liknande på killens penis?
    Eller hålla i något liknande.
    Här är mitt förslag:
    www.lustjakt.se/Produkt/Dolfinger.aspx
    En kanonprodukt!
    Den har delfinen (klitorisvibben) riktad framåt precis som rabbiten har.
    Ni kan sätta den åt olika håll om man vill variera sig.

• Poesei

Anonym (slampan) skrev 2009-06-15 10:57:11 följande:

Jag är lite sugen på den, men hur används den? Det står att den passar utmärkt mellan två människor som älskar (rys, jag vill skriva "knullar") men jag tycker det skulle bli rörigt. Så, hur? ;)
    Tjejen har den i sig så den kommer åt g-punkt och klitoris samtidigt. Den vibrerar och känns därför även för killen.
Svar på tråden vibrator stimulans vid samlag