• Anonym (trött)

sambons ex skickar elaka sms...

... och sambon bara ignorerar det och tar bort dom. (vilket är bra förstås).

Så fort det inte går hennes väg kommer det ett sms eller ett dumt uttalande om min sambo som pappa.

Hur länge skall hon orka hålla på så här? Kommer hon någonsin att ge sig? Ngn mer med sådan här problematik?

Det är så tröttsamt med såna här fula påhopp.

• Svar på tråden sambons ex skickar elaka sms...
  • Anonym (...)

Ignorera henne så tröttnar hon så småningom. Har gått igenom detta själv.

• Anonym (samma här)

Jo, har själv en kille jag dejtade några ggr innan jag träffade min man för nästa 9 år sedan och han hör av sig titt som tätt.. Jag svarar ALDRIG numera..
    samma ordning varje gång:
    SMS 1 "hej sexy.. vad gör du?"
    SMS 2 "varför svarar du inte, kn*llar du din man eller?
    SMS 3 "har aldrig älskat någon så mycket som dig"
    SMS 4 "vill inte leva längre om jag inte får dig.."
    SMS 5 "ha ett bra liv"
    ca en timme efter..
    SMS 6 "du skulle väl bli glad om jag dog din f*tta.."
    SMS 7 "förlåt.. kan jag ringa upp..?"

I början svarade jag honom på smsen och på msn och telefon, men då blev jag inte av med honom på flera dagar, så nu svarar jag inte alls och då är det "över" på några timmar..

En del människor behöver hjälp som man själv inte kan ge dom... Bara ignorera tills dom fattar själv.. hoppas fortfarande ang. den mannen som smsar mig..

• Anonym
    Anonym (samma här) skrev 2009-06-13 19:02:57 följande:
    Jo, har själv en kille jag dejtade några ggr innan jag träffade min man för nästa 9 år sedan och han hör av sig titt som tätt.. Jag svarar ALDRIG numera.. samma ordning varje gång: SMS 1 "hej sexy.. vad gör du?"SMS 2 "varför svarar du inte, kn*llar du din man eller?SMS 3 "har aldrig älskat någon så mycket som dig"SMS 4 "vill inte leva längre om jag inte får dig.."SMS 5 "ha ett bra liv"ca en timme efter..SMS 6 "du skulle väl bli glad om jag dog din f*tta.."SMS 7 "förlåt.. kan jag ringa upp..?"I början svarade jag honom på smsen och på msn och telefon, men då blev jag inte av med honom på flera dagar, så nu svarar jag inte alls och då är det "över" på några timmar..En del människor behöver hjälp som man själv inte kan ge dom... Bara ignorera tills dom fattar själv.. hoppas fortfarande ang. den mannen som smsar mig..
    Dags att byta mobnr om det är 9 år sen o han fortfarande håller på???? Även om du inte svarar.
  • Anonym (troll)
    Anonym skrev 2009-06-13 19:05:42 följande:
    Dags att byta mobnr om det är 9 år sen o han fortfarande håller på???? Även om du inte svarar.
    jag håller med..byt nummer
  • Anonym

Jag har haft. I ca 1 år höll hon på varje dag, flera ggr om dagen ända tills hon själv träffade en ny. Låt henne inte förstöra mellan er bara, det är jobbigt men låt det stärka er istället.

• Zaria
    Anonym skrev 2009-06-13 19:05:42 följande:
    Håller med, har själv en bonusmorsa till sonen som beter sig så, tyvärr kan inte ens pappan ha mitt mobnummer för då sätter hon igång igen.
  • Anonym (usch)

En fråga till Zaria. Vad i hela friden kan ditt barns bonusmamma ha för skäl att smsa dig?Polisanmäla för trakasserier? Går det?

• Anonym (...)

Anonym (troll) skrev 2009-06-13 19:07:42 följande:

jag håller med..byt nummer
    Skaffa ett till nummer och ha kvar det gamla så kan hon hålla på och sms:a till det. Ta bara ur sim-kortet och lägg i byrålådan. (Flytta över det till kontantkort). Så gjorde jag. Funkade utmärkt.
  • feelings

Synd att man inte kan ha en mobil SOM endast fungerar som en telefon.. utan möjlighet att skicka sms!

Då hade du kunnat slippa massa sms från damen i fråga...
    Och då hade kanske hon gett fan i att uppföra sig på det viset.

Hej hopp!

Jag har 3½ barn ... ;)
  • Zaria

Anonym (usch) skrev 2009-06-13 22:15:16 följande:

En fråga till Zaria. Vad i hela friden kan ditt barns bonusmamma ha för skäl att smsa dig?Polisanmäla för trakasserier? Går det?
    Hon tycker jag är ful, det räckte tydligen =)

Hon är anmäld och biopappan också, dock ansåg de att det blev för mycket att ställa båda inför rätta men biopappan åkte dit och fick skadestånd och dagsböter, bonusmamman fick en rejäl varning av polisen, enligt henne skulle jag bara förstå vad hon menade och vilja träffa henne, polisen hade raskt bitit av med att "Nästa gång du vill prata med Zaria så kanske du skall utesluta alla jävla hora,fitta,äckliga luder osv i det du vill framföra"

=)

Det tråkiga är att hon inte verkar vara speciellt snäll mot sonen heller =(
Svar på tråden sambons ex skickar elaka sms...