• Anonym (=()

Hur vet jag ifall han bröt näsan?

Min son har haft en riktigt oturdag den senaste 4 dagarna, Men idag när han lekte och sprang runt halkade han på en leksak och slog i framhuvudet i nån annan leksak eller om det va på golvet och fick ett märke på näsan så jag fattade ju att han grät för han slog i näsan men märket försvann inte och är röd där på, Men är livrädd att den är knäckt eller bruten., Nu innan han skulle sova tog min sambo honom på näsan och klämde lite för att se vad han gjorde, Men han blev inte lessen eller verkade ha ont., Men HUR kan det komma ett sånt märke?! Sambon sa även att han är så pass liten så det är inte så mkt ben i näsan därför klarade han sig, Kan det vara så?
    han är snart 1 1/2 år

Hur ska jag få honom att lugna ner sitt lekande han har varit riktigt illa ute i några dagar för han slår sig rejält

• Svar på tråden Hur vet jag ifall han bröt näsan?
  • Anonym (Samma)

Hur gick det för lillen med näsan? Inser att det är en gammal tråd men hoppas på lite vägledning.
    Minstingen föll idag och slog näsan i golvet, var ledsen då men nu kan hon ta på den själv utan att göra en min. 

Svar på tråden Hur vet jag ifall han bröt näsan?