• Liten men Klok

Mascara till korta fransar

Jag ska köpa en ny Mascar och då återkommer alltid det vanliga problemet. Vilken ska man ha?

Jag hittar alltid en jag trivs med och köper ALLTID två men sen när de är slut så finns inte den kvar i butiken för den har blivit utbytt.

Kan ni rekomendera någon bra mascara som passar ett par ögon som är lite känsliga för starka mascaror och so har korta fransar.

Vill ha en mascar som förlänger fransarna men ändå gör så att de ser fylliga ut. Gillar inte när fransarna ser ut att vara långa men glesa

Tacksam för alla tips

• Svar på tråden Mascara till korta fransar
  • Älsko

köp mascara på apoteket som är oparfymerade då det är svårt att svara på vilken som passar känsliga ögon.. måla på ngr ggr sen ha på puder låt torka och dra på ngr ggr igen då blir de långa tjocka och fylliga.. jag har super korta men detta funkar kanon sen använder jag MASTERPIECE MAX MASCARA
    kanon bra men stark skulle jag kunna tänka mig..

• Aiwendil

Svårt det där..
    Jag använder max men har väldigt långa fransar i mig själv. Upplever dock att
    den förlänger lite ändå...
    Har man råd så har Chanel en bra mascara som faktiskt förlänger och man får skitsnygga fransar men den kostar ju lite då förstås..
    Om den är stark vet jag faktiskt inte.

Isak ska få en lillebror ~ BF 2009.08.21
  • Liten men Klok

tack, får nog testa mig fram, Är inte super känslig i ögonen men lite tål man ju =)

• pixietails

Jag har jättekorta ögonfransar. False Lash Effect från Maxfactor är faktiskt den bästa jag någonsin provat. Får jättelånga fransar av den. :)

• blubben

finns en mascara på kick´s som heter FIBERWIG. den är grym!! det är som små fibertrådar i som man bygger upp fransarna med till önskad längd. o dom blir inte tjocka heller.. ser ut som man har lösögonfransar!! man får fixa o trixa lite men resultatet blir riktigt snyggt!!

rekommenderas starkt!!

Svar på tråden Mascara till korta fransar