Kan man ta hål i öronen på sommaren?
Jag tänkte att jag skulle ta hål i öronen igen. Ngn sa att det var ok att göra det på sommaren om mna inte gör det under rötmånaden. Ngn som vet?
Jag tänkte att jag skulle ta hål i öronen igen. Ngn sa att det var ok att göra det på sommaren om mna inte gör det under rötmånaden. Ngn som vet?
Så länge du är noga med att hålla hålen rena och inte pilla så går det nog bra!
Om du är orolig kan du ju vänta till september.
Jag tror att man har läkörhängena (?) i åtta veckor. Men jag har aldrig haft dem i hela den tiden, men jag har alltid bytt till något som jag till 100% vetet att det är äkta.
Okej. Tack så mkt för svaren. Vi får väl se om jag vågar mig på lite nya hål!
Jag har både tatuerat mig och piercat tungan i rötmånaden och jag lever än.
Lycka till!
Under Rötmånaden ska man väl passa sig annars är de väl ingen fara antar ja?
all is full of love skrev 2009-06-14 14:55:46 följande:
Ja, det är sant. Kan man så borde man väl vänta. Jag är bara sån otålig människa och har aldrig haft tålamod med någonting.
Hehe, jag vill inte heller vänta så jag gör det nu då har jag bestämt! Tack för svar igen!
all is full of love skrev 2009-06-14 15:09:40 följande:
piercade mig för någon vecka sedan, det enda är ju att man får planera in det så att det inte sammanfaller med att man vill dricka en massa alkohol eller bada i havet de första veckorna.
Får man inte dricka nåt när man piercat sig?
De rekommenderar att man inte dricker de närmaste två (?) veckorna för att kroppen tar hand om alkoholen istället för att läka såren. Men jag tror knappast att det är ett absolut stopp egentligen utan en rekommendation.