Tänker på tjejer
Jag fantiserar om tjejer. Fantiserar om hur en snygg tjej smeker mig och min sambo tittar på. Blir så himla kåt......Har aldrigt testat, men drömmer.
Blir aldeles våt bara jag tänker tanken....
Jag fantiserar om tjejer. Fantiserar om hur en snygg tjej smeker mig och min sambo tittar på. Blir så himla kåt......Har aldrigt testat, men drömmer.
Blir aldeles våt bara jag tänker tanken....
Jag har också såna tankar, men vill inte ha min sambo där. Skulle vilja testa en gång.
Jag har tankarna.. och jag HAR testat för alldeles för länge sedan, så jag vet att det är befogat att bli våt :P
Nu är jag såååååååå sugen men min sambo som är en man skulle känna sig bedragen, så jag får nog snällt fortsätta fantisera... eller så får jag träffa en ny väninna vid tillfälle kanske?!? hehe
Tjejsex rockar!
Jaaaa jag vill me...fantiserar varje dag om en annan kvinna:) smeka...bli smekt...mmmmm
Min sambo skulle inte få närvara, men fantasierna finns...
Speciellt en tjej fantiserar jag om...
min bästa kompis...
kanske, kanske en dag...
Jag är gravid i 33:e v nu och har precis haft sex med en annan gravid helt underbar tjej för första gången!!! Har fantiserat om det ganska länge och varit inne på några trådar liknande den här. Till slut fick vi kontakt och idag träffades vi på eftermiddagen för att ta en glass och prata. Hann dock inte äta upp glassen innan vi insåg hur sugna vi var på varandra och började hångla på en parkbänk, en äldre man som cyklade förbi höll på att dra rakt in i en lyktstolpe
Ganska snabbt insåg vi att det var bäst att gå hem så att inga fler såg oss.
Utan att gå in på alltför många detaljer kan jag säga att den här em och kvällen varit bortom mina fantasier och jag har njutit mer än jag trodde var möjligt. Sitter här nu med ett fånigt leende och är helt slut. Jag hoppas vi kan ses snart igen.
Och jag hoppas ni som längtar som jag, tar tag i saken och vågar testa. För mig var det fantastiskt.
Kör på!!!!!
Jag är gravid i 33:e v nu och har precis haft sex med en annan gravid helt underbar tjej för första gången!!!
...började hångla på en parkbänk, en äldre man som cyklade förbi höll på att dra rakt in i en lyktstolpe
Hjälp vad häftigt, grattis till en lyckad glassträff:)
Sex med tjejer är underbart!!
Och ja, man blir riktigt våt
Blir jätteförvånad, finns det alltså massor med tjejer som tänker på tjejer? Jag är en "vanlig" tjej som är "som alla andra" och för några år sedan märkte jag att jag kunde känna lite extra för kvinnor ibland. Sen dess har jag låtit mig känna och då har känslorna blivit starkare! Jag inser nu att jag alltid kunnat bli kär i tjejer men först nu långt över 30 har jag kunnat se och acceptera det. Känns härligt! Dock är jag inte beredd (än, kanske aldrig?) att berätta om det vitt och brett, utan det är min lilla hemlis, tills jag ev får anledning att vara mer öppen, längre fram.
Får ofta ögonkontakt med en särskild tjej nu, och det är så spännande. Hur får/tar ni andra kontakt? Ni som inte är jätteöppna alltså:)
Wow va häftigt haha gubben fick en syn som han inte glömmer på länge..
Det finns inget bättre än tjejsex.. eller jo det finns det men det ÄR underbart!!!
Jag behöver det nu dessutom *skrattar*