• Anonym (skenis?)

Nålstick

Hej,
    Jag lägger frågan här så att inte folk(som jag känner här irl) får för sig att jag är gravid!
    Igår var jag ute och körde och under ca 30-60 sekunder så stack det till i vänstra sidan lite ovanför ljumsken. Jag trodde att jag hade nån lapp i byxan som stack in, men jag hade tajts på mig och det stack som en nål.
    Som tur var varade det inte allt för länge och jag kunde koncentrera mig på vägen igen. Jag har ca 1 vecka till bim och idag har jag känt mig såå konstig. Jag har haft hungerkänslor hela dagen och känt mig yrslig och jättetrött. Har sovit flera små naps här och där. Har en 8 månaders så helt oplanerat är det väl inte men om det är så att jag är gravid så är det coolt då kanske jag kände när ägget fäste
    Finns det någon som har känt likadant och det visade sig vara en grav??
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Nålstick
  • Anonym (skenis?)

hissar upp!

• Anonym (gravid?!)

Japp, jag kände ett sådant stick när ägget fäste då jag var blivit gravid med min son . Nu har jag precis haft äl och har molvärk i livmodern. Hoppas på ett syskon!

• Anonym (skenis?)

Anonym (gravid?!) skrev 2009-06-14 19:51:56 följande:

Japp, jag kände ett sådant stick när ägget fäste då jag var blivit gravid med min son . Nu har jag precis haft äl och har molvärk i livmodern. Hoppas på ett syskon!
    Vad spännande vilken dag kände du sticket? Aså det kändes verkligen som ett vagt nålstick, stickande men ändå mjukt på något sätt. Har känt av stick innan och det har känts mer tryckande än detta detta var verkligen som någon stuckit mig med en nål.
  • Anonym (gravid?!)
    Anonym (skenis?) skrev 2009-06-14 19:53:50 följande:
    Anonym (gravid?!) skrev 2009-06-14 19:51:56 följande: Vad spännande vilken dag kände du sticket? Aså det kändes verkligen som ett vagt nålstick, stickande men ändå mjukt på något sätt. Har känt av stick innan och det har känts mer tryckande än detta detta var verkligen som någon stuckit mig med en nål.
    Jag kände det 7 dgr efter äl! Kändes rätt kraftigt och höll i sig ca fem minuter. Hoppas vi båda är gravida!
  • Anonym (skenis?)

Kunde inte hålla mig testade svagt + nyss
    Lycka till dig nu!

• Anonym (gravid?!)
    Anonym (skenis?) skrev 2009-06-14 20:13:37 följande:
    Kunde inte hålla mig testade svagt + nyss Lycka till dig nu!
    Ååh grattis! {#lang_emotions_baby}
Svar på tråden Nålstick