• Anonym (hoppas)

Ni som är/har varit gravida - flytningar mellan ÄL och BIM?

Känner inte igen min kropp. Känner av min ÄL rätt tydligt. Får (ursäkta detaljerna) slemmiga och rikliga flytningar. Dessa brukar sluta direkt efter ÄL och därefter följer en rätt "torr" period fram till mens.

Den här månaden är det annorlunda. Hade som vanligt under ÄL, men nu efter ÄL så har flytningarna istället övergått till att vara väldigt vattniga och fortfarande väldigt rikliga.

Är alldeles för tidigt att testa eventuell graviditet ännu, så jag ville bara höra om det finns någon som varit gravid eller är det som hade så? Är det ett graviditetstecken?

• Svar på tråden Ni som är/har varit gravida - flytningar mellan ÄL och BIM?
  • Anonym (vill också)

Har inget svar på frågan men jag är också fundersam över detta. Hoppas vi får ett svar!

• Anonym (hoppas)

Ja, det är så konstigt. Är helt hundra på att jag inte brukar ha såhär. Men tycker att det verkar konstigt om det skulle vara graviditet också. Hade nämligen ÄL för bara 2 dar sen. Konstigt om det skulle göra skillnad så fort, men man hoppas ju

Förstår inte vad det är annars. Verkar ju konstigt också om kroppen helt plötsligt skulle ändra sig helt utan anledning.

När har du BIM "vill också"?

• Anonym (vill också)

Vart 2-3 dagar efter ÄL för mig också, nästan att det rann till och det kändes precis som mensen kom men det vara en massa flytningar, Ursäkta. Sen har det varit "blött" några dagar nu... jag har bim 24juni. Du då?

• Anonym (hoppas)

Ja precis så är det för mig också.

Jag har BIM den 25 juni .

Mycket spännande, vi får höras här i tråden och försöka utreda huruvida det är ett graviditetstecken eller inte. Verkar inte som att någon har erfarenhet av det. Får puffa tråden lite då och då och se om det dyker upp någon som vet.

Har ni försökt länge? För oss är det 2:a försöket, så har väl egentligen inte så jättestora förhoppningar om att vi ska lyckas redan. Men det vore kul!

• Anonym (vill också)

Spännande!! Hoppas att detta kan vara något då?!

Hoppas också att det finns någon som kan svara, så du får puffa på lite!

• Anonym (vill också)

jag puffar för tråden!
    ingen som kan ge oss ett svar?

• Anonym (vill också)

Hur går det för dig TS?
    Jag har fått jätte känsliga bröst, kan knappt ta på dom....

Fortfarande ganksa blöta flytningar. (ursäkta)

• Anonym (V.35)

Mina var vita och krämiga innan BIM.. Men det är nog VÄLDIGT olika!!!
    Vänta tills BIM, det tjänar du på.. för ett negativt resultat som är för tidigt ändå ger dig nada... bara mer funderingar!! ;)

• Anonym (hoppas)

Anonym (vill också) skrev 2009-06-20 14:15:07 följande:

Hur går det för dig TS?Jag har fått jätte känsliga bröst, kan knappt ta på dom....
    Fortfarande ganksa blöta flytningar. (ursäkta)
    Jag har fortfarande samma. Fast inte hela tiden längre utan mer flytningar som kommer lite då och då. Tyckte det var mer för några dagar sen än vad det är nu. Men vet iallafall att jag inte brukar ha så här innan mens.

I övrigt så känner jag inget speciellt. Inga ömma bröst eller så. Brukar du ha det innan mens eller är det också något som dykt upp den här månaden? Hoppas att det beror på graviditet!

Börjar iallafall närma sig BIM nu. När har du tänkt testa?
  • Anonym (samma)

Anonym (hoppas) skrev 2009-06-21 14:23:10 följande:

Anonym (vill också) skrev 2009-06-20 14:15:07 följande:
    Jag har fortfarande samma. Fast inte hela tiden längre utan mer flytningar som kommer lite då och då. Tyckte det var mer för några dagar sen än vad det är nu. Men vet iallafall att jag inte brukar ha så här innan mens.I övrigt så känner jag inget speciellt. Inga ömma bröst eller så. Brukar du ha det innan mens eller är det också något som dykt upp den här månaden? Hoppas att det beror på graviditet!Börjar iallafall närma sig BIM nu. När har du tänkt testa?
    Så har jag me haft efter ÄL.

Har sen ÄL haft 3 gånger vita krämiga flytningar.
    Ont i magen vid sex(viss ställning)
    Ont i Äggstockarna.
    Yr när jag reser mig
    Halsbränna som övergår till illamående

Jag har BIM 24/6
Svar på tråden Ni som är/har varit gravida - flytningar mellan ÄL och BIM?